Tjaša Kobal Anžur iz Hisense Europe v Mlekarno Celeia
Tjaša Kobal Anžur je nova vodja strateškega marketinga v Mlekarni Celeia. Tja se podaja po dvajsetih letih poslovne poti kot vodja tržnega komuniciranja za blagovno znamko Gorenje sprva znotraj skupine Gorenje, nato pa še skupine Hisense Europe.
Kot pravi, se je z izjemno dragocenimi izkušnjami in veliko mero pridobljenega znanja, kot ga lahko dobiš le pri tovrstnih velikih, globalno prisotnih podjetjih, kot je Hisense, poslovila od izjemnega tima sodelavcev in se podala na novo pot po nove izzive. »Del poti sem hodila z roko v roki s timom hitro rastočega in izjemno uspešnega podjetja na področju premium otroške opreme, Malimi zakladi, potem pa se je pojavila priložnost, ki bo zdaj sooblikovala mojo rast in prispevala k mojemu profesionalnemu razvoju.«
Verjame v strokovnost, moč zgodbe in tima, ki lahko to zgodbo ponese neposredno do tistih, za katere si želijo, da jo slišijo. »Eden od mojih ključnih ciljev je namreč ta, da Mlekarno Celeia, ki ima vse komponente za uspešno zgodbo, z ustrezno komunikacijsko podporo in izbranimi komunikacijskimi kanali popeljemo na mesto, ki ji pripada – na sam vrh prepoznavnosti in uspešnosti. Obenem pa z najrazličnejšimi prijemi svoje kupce crkljamo in še naprej izgrajujemo visoko stopnjo zaupanja v našo blagovno znamko, v naše prvovrstne izdelke in zvestobo,« pravi Tjaša Kobal Anžur.