TKA
Aktualno

Tjaša Kobal Anžur iz Hisense Europe v Mlekarno Celeia

Tjaša Kobal Anžur je nova vodja strateškega marketinga v Mlekarni Celeia. Tja se podaja po dvajsetih letih poslovne poti kot vodja tržnega komuniciranja za blagovno znamko Gorenje sprva znotraj skupine Gorenje, nato pa še skupine Hisense Europe.

Kot pravi, se je z izjemno dragocenimi izkušnjami in veliko mero pridobljenega znanja, kot ga lahko dobiš le pri tovrstnih velikih, globalno prisotnih podjetjih, kot je Hisense, poslovila od izjemnega tima sodelavcev in se podala na novo pot po nove izzive. »Del poti sem hodila z roko v roki s timom hitro rastočega in izjemno uspešnega podjetja na področju premium otroške opreme, Malimi zakladi, potem pa se je pojavila priložnost, ki bo zdaj sooblikovala mojo rast in prispevala k mojemu profesionalnemu razvoju.«

Verjame v strokovnost, moč zgodbe in tima, ki lahko to zgodbo ponese neposredno do tistih, za katere si želijo, da jo slišijo. »Eden od mojih ključnih ciljev je namreč ta, da Mlekarno Celeia, ki ima vse komponente za uspešno zgodbo, z ustrezno komunikacijsko podporo in izbranimi komunikacijskimi kanali popeljemo na mesto, ki ji pripada – na sam vrh prepoznavnosti in uspešnosti. Obenem pa z najrazličnejšimi prijemi svoje kupce crkljamo in še naprej izgrajujemo visoko stopnjo zaupanja v našo blagovno znamko, v naše prvovrstne izdelke in zvestobo,« pravi Tjaša Kobal Anžur.

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji