Telemach Slovenija z novo direktorico marketinga
Vodenje marketinga v telekomunikacijskem podjetju Telemach je prevzela Nina Usnik.
Nina Usnik ima bogate izkušnje na področju tržnega komuniciranja. Skoraj desetletje je delala v podjetju Pristop, kjer je nazadnje opravljala vlogo direktorice naročnikov. Skupaj z, kot sama pravi, izjemno ekipo je pomagala največjim slovenskim podjetjem pri ustvarjanju prepoznavnih, kreativno nagrajenih in poslovno uspešnih integriranih kampanj. Podjetju Telemach Slovenija se je pridružila kot direktorica marketinga, kamor prinaša svoje bogato strokovno znanje ter svežo in mladostno energijo.
»Izkoriščanje potencialov znotraj marketinške ekipe, prispevek k uigranosti ekip različnih oddelkov in njihovemu medsebojnemu povezovanju, sodelovanju in soustvarjanju vidim kot svojo ključno vlogo, ki bo, verjamem, rezultirala v prebojnih rešitvah tako pri razvoju, lansiranju kot nenazadnje komuniciranju najboljših produktov in storitev za uporabnika. Verjamem, da sem na pravem mestu, saj je na Telemachu uporabniška izkušnja prioriteta poslovne strategije, s tem pa je marketing močno vpet na najvišjo raven managementa«.