bla
Aktualno

Telemach Slovenija z novo direktorico marketinga

Vodenje marketinga v telekomunikacijskem podjetju Telemach je prevzela Nina Usnik.

Nina Usnik ima bogate izkušnje na področju tržnega komuniciranja. Skoraj desetletje je delala v podjetju Pristop, kjer je nazadnje opravljala vlogo direktorice naročnikov. Skupaj z, kot sama pravi, izjemno ekipo je pomagala največjim slovenskim podjetjem pri ustvarjanju prepoznavnih, kreativno nagrajenih in poslovno uspešnih integriranih kampanj. Podjetju Telemach Slovenija se je pridružila kot direktorica marketinga, kamor prinaša svoje bogato strokovno znanje ter svežo in mladostno energijo.

 »Izkoriščanje potencialov znotraj marketinške ekipe, prispevek k uigranosti ekip različnih oddelkov in njihovemu medsebojnemu povezovanju, sodelovanju in soustvarjanju vidim kot svojo ključno vlogo, ki bo, verjamem, rezultirala v prebojnih rešitvah tako pri razvoju, lansiranju kot nenazadnje komuniciranju najboljših produktov in storitev za uporabnika. Verjamem, da sem na pravem mestu, saj je na Telemachu uporabniška izkušnja prioriteta poslovne strategije, s tem pa je marketing močno vpet na najvišjo raven managementa«.

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji