ceneje
Aktualno

Tekmovanje, na katerem lahko spletni trgovci le pridobijo

Le nekaj dni je še do zaključka prijav na največje tekmovanje spletnega poslovanja v regiji Adriatik: Web Retailer Award 2022.

O prednostih, ki jih tovrstno tekmovanje vsako leto nudi tekmovalcem – velikim in malim spletnim trgovinam – , smo govorili s Polono Stanovnik, vodjo marketinga na Ceneje.si, platformi za primerjalno spletno nakupovanje, ki je del skupine Heureka.

stanovnik

Verjetno večina bralcev že pozna tradicionalno tekmovanje najboljših spletnih trgovcev, a kljub temu na kratko, kaj je Web Retailer Award 2022?

Gre za tekmovanje, ki je namenjeno vsem spletnim trgovcem, ki se z udeležbo na dogodku lahko preizkusijo in izpostavijo v regionalnem prostoru. Na tekmovanju, ki ga organizira Ceneje.si, se spletne trgovine lahko pomerijo v kar 14-ih tekmovalnih kategorijah. Podelitev prestižnih nagrad pa bo na regionalni konferenci – Ecommerce JAM, 10. novembra 2022 v Tvornici Kulture v Zagrebu.

Kaj spletni trgovci pridobijo s sodelovanjem na tekmovanju?

Že zgolj z brezplačno prijavo na tekmovanje Web Retailer Award 2022 si spletna trgovina priskrbi natančen pregled in oceno tehnične skladnosti. Poleg tega s sodelovanjem pridobi edinstveno priložnost, kjer jo v finalu ocenjuje več kot 100 TOP mednarodnih strokovnjakov za spletno trgovino. Po zaključku tekmovanja pa vsak spletni trgovec prejme tudi izčrpno poročilo s primeri dobre prakse. 

Kako poteka samo tekmovanje, kakšni koraki čakajo spletne trgovine?

Na Web Retailer Award se lahko prijavijo prav vse spletne trgovine, ne glede na letni promet ali količino izdelkov, ki jih imajo v ponudbi. Tekmovanje je osredotočeno na kakovost uporabniške izkušnje, ki jo spletna trgovina zagotavlja svojim kupcem in na raven tehnične usklajenosti spletne trgovine s sodobnimi standardi. O sami kakovosti storitve, ki jo spletne trgovine zagotavljajo, imajo glavno in ključno besedo najprej kupci, katerih mnenja, pridobljena preko anket, so pogoj, da se spletna trgovina uvrsti v polfinale.

Potem gredo spletne trgovine skozi natančno tehnično analizo in analizo skritega kupca, ki ju izvajajo strokovnjaki s platforme Ceneje.si. V zadnji fazi spletne trgovine, ki so prišle v finale, pregleda še strokovna komisija, ki je letos sestavljena iz več kot 100 strokovnjakov s področja spletnih trgovin in drugih povezanih področij. O zmagovalcu odločajo torej tako kupci kot tudi strokovna komisija, kar omogoča celostno oceno in povratno informacijo spletnemu trgovcu.

Se morda zdi »malim« spletnim trgovinam, da je to tekmovanje za »velike igralce«? Kaj bi sporočili njim?

Best Customer Care, Best Payment Experience, Best Crossborder Shop, Best Delivery Experience, Best Inspirational Leader in Best App of the Year so samo nekatere izmed 14 tekmovalnih kategorij, v katerih imajo prijavljene spletne trgovine možnost zmagati. Glavno nagrado Best in Adriatic Award bo dobila najbolje ocenjena spletna trgovina v regiji, vsako leto pa posebna pozornost pripada tudi dobitnikom nagrade People’s Choice Award. Menim, da se v raznolikosti kategorij, s katerimi poskušamo resnično prepoznati vrednost najboljših, najde in prepozna vsaka spletna trgovina, ki si želi napredka, izboljšav ali zgolj potrditve dosedanjega dela.

Prijave so počasi zaključujejo, kaj bi še povedali spletnim trgovcem?

Web Retailer Award 2022 je edinstvena priložnost, da vsaka prijavljena spletna trgovina – ne glede na velikost – pokaže svoje prednosti in poslovno odličnost ter izkoristi priložnost, da osvoji eno od odmevnih nagrad. Prijava je za vse spletne trgovce popolnoma brezplačna. Prijave pa so odprte samo še do 8. septembra 2022. Prijavite se TUKAJ. S sodelovanjem lahko izključno pridobite in se predstavite regionalni javnosti s področja spletne trgovine.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji