Teden restavracij 2
Aktualno

»Teden restavracij je pravi fenomen«

Pred jutrišnjim začetkom Tedna restavracij smo o tem, kakšno priložnost za promocijo gostincem predstavlja ta dogodek, povprašali še Sabino Repovž iz Gostilne Repovž in Mojmirja Šiftarja iz Pen Kluba.

Sabina Repovž pravi, da v Tednu restavracij vidijo velik promocijski potencial, predvsem v mladih, ki drugače ne obiskujejo takšnih restavracij oz. ne potrošijo veliko denarja za hrano. »To so prav gotovo naši potencialni gostje v prihodnosti. Vsi enkrat odrastemo, začnemo služiti svoj denar in mogoče jih bo nekaj odstotkov v hrani oz. prehranjevanju videlo nekaj več. Morda bodo v tem uživali in bili pripravljeni za vrhunski obrok tudi odšteti nekoliko več denarja. Takrat se bodo mogoče spomnili, da so pri nas že bili, da so uživali, se počutili dobrodošle in se posledično tudi vrnili,« pravi.

Repovž

V času Tedna restavracij gostov dodatno ne nagovarjajo, saj ugotavljajo, da je dogodek sam po sebi postal tako močno, prodorno in uveljavljeno »gibanje«, da se mesta zapolnijo kar sama. V preostalem času pa glede oglaševanja že skoraj deset let zelo tesno sodelujejo z ekipo iz podjetja Aklih, ki v njihovem podjetju skrbi za celosten pogled na marketing in design thinking.  »Celoten marketinški proračun usklajujemo skupaj, se pa ta različno giblje od leta do leta in je odvisen tudi od kakšnega večjega projekta. Lahko pa rečem, da glede na prihodke za marketinške aktivnosti namenimo okoli 4 do 5 odstotkov,« pove Sabina Repovž.

V podjetju Aklih skrbijo za njihovo celostno podobo, podobo spletnih vsebin, vso vizualno komunikacijo, podobo restavracije ter fotografska in video gradiva. »Zadnja od pomembnejših marketinških aktivnosti je tudi naš novi podkast, Sladko Kisli svet. Skupaj se posvetujemo o vsakem novem koraku, ki ga želimo premakniti v smeri oglaševanja in tudi samega poslovanja. V zadnjih letih so resnično nepogrešljivi pri našem ustvarjanju in uspehu,« pravi sogovornica in na koncu pove, da lahko letos obiskovalci Tedna restavracij znova računajo na odlične jedi. »Pripravljene bodo iz sestavin naših lokalnih dobaviteljev in naše kmetije, kjer pridelujemo večino sadja, zelenjave in žit. Že več let želimo ljudem predstaviti hrano, ki so jo jedli in pripravljali nekoč, zdaj pa so nanjo nekako pozabili. Želimo jim vzbuditi te spomine na okuse in vonje. Predvsem pa se nam zdi, da je v tako malem prostoru, kot je Slovenija, izredno pomembno, da ohranimo to izvirnost, pestrost ponudbe, da se ne kopiramo med seboj, ampak najdemo neko svojo pot, ki nas bo uspešno vodila skozi delo,« sklene.

Prosta mesta se zapolnijo izjemno hitro

Tudi Mojmir Šiftar iz ljubljanskega Pen Kluba pravi, da na Teden restavracij gledajo kot na dogodek, ko jih obiščejo gosti, ki si skozi leto ne privoščijo razvajanja prav pogosto. »S tem jih tudi spodbudimo, da spoznajo, kako je pravzaprav lepo in sproščujoče prepustiti se drugim in uživati v hrani,« pravi. Tudi on ugotavlja, da je dogodek pravi fenomen, saj se pri njih prosta mesta (predvsem večerni termini) zapolnijo v enem oziroma največ dveh dneh po odprtju rezervacij.

Glede na to, da naj bi bil spomladanski Teden restavracij letos v znamenju izvirnosti, ga na koncu povprašamo tudi o tem, kako bo izviren sam. Izvemo, da v Pen Klubu poskušajo biti izvirni skozi celotno leto, je pa za Teden restavracij pripravil prav posebno sladico iz goveje juhe.

Pen Klub

O Tednu restavracij bomo pisali tudi v novi številki revije KuhaMMo, ki izide konec meseca.  

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji