spotify
Aktualno

Spotify v Sloveniji k sodelovanju vabi oglaševalce

Spotifyjeve partnerske blagovne znamke v Sloveniji so med drugim Coca-Cola, NLB in Volvo.

V MM-u smo nedavno poročali o tem, da je platforma za pretočne vsebine Spotify Slovencem na voljo od 15. julija 2020. V okviru svoje brezplačne različice Spotify Free (na voljo je tudi premijske različica brez oglasov) pa k sodelovanju vabi tudi oglaševalce, ki so prisotni na slovenskem trgu. Pri Spotifyju tako poudarjajo, da pri nas za zdaj sodelujejo z omejenim številom (izbranih) blagovnih znamk, med drugim so to Coca-Cola Slovenija, NLB in Volvo.

Oglaševanje temelji na demografiji, ne na vsebini

Poleg 50 milijonov skladb in več kot milijon podkastov za poslušalce pa pri leta 2006 ustanovljenem švedskem tehnološkem podjetju izpostavljajo tudi številne prednosti za oglaševalce. Spotifyjeva oglaševalska tehnologija namreč temelji na podatkih in vpogledih o navadah uporabnikov platforme oziroma poslušalcih, kar so sami imenovali kot »inteligenca pretakanja« oziroma ang. Streaming Intelligence.

Kot smo s sogovorniki ugotavljali v prispevkih »Na pragu nove dobe podkastov« in »Kaj za svet podkastov pomeni prestop Joeja Rogana k Spotifyju«, medijski zakup torej temelji na demografiji in ne na vsebini, z oglaševalci se dogovarjajo individualno. Oglaševalci lahko ciljajo na poslušalce, ki do vsebin dostopajo preko mobilnih naprav in namiznih računalnikov, preko pametnih zvočnikov in televizorjev.

»Naša zavezanost k odkrivanju in individualizaciji je pripomogla k vzpostavljanju odnosov z milijoni ljudi po vsem svetu in posledično k vzpostavljanju povezav med blagovnimi znamkami in našimi uporabniki. Navdušeni smo, ker se naša vrata odpirajo za blagovne znamke in oglaševalce v Sloveniji, saj bodo tako izkoristili našo inteligenco pretakanja in inovativne formate oglasov za povezovanje s poslušalci,« je povedal Marco Bertozzi, Spotifyjev podpredsednik za območje EMEA in prodajo oglasnega prostora na več trgih.

Več informacij za oglaševalce najdete na povezavi Spotify for Brands.

Intervju

a1
24. 09. 2020

Po mnenju Matjaža Vračka, direktorja prodaje zasebnim uporabnikom v A1 Slovenija, se bo…

Naročanje preko spleta ni novost, ki bi prišla s koronakrizo, jo je pa ta vsekakor pospešila. Enako velja za brezstično poslovanje, digitalno…

luka bajs
21. 09. 2020

Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, ki je že drugič zapored prejel…

Velikokrat se v oglaševanju ukvarjamo z izzivi, ki so skupni celotni populaciji ali vsaj velikemu delu nje. Osebno pa so mi zelo pri srcu…

supernova rudnik
09. 09. 2020

Čez nekaj ur bodo predstavniki Supernove Group tudi uradno položili temeljni kamen, ki…

Še posebej v krizi se je znova izkazalo, da je slovenski trg v primerjavi z nekaterimi drugimi državami Srednje in Vzhodne Evrope zelo stabilen. Tudi…

Naši avtorji