jure korenc
Aktualno

SOF po SOF-u: Kreativni direktor leta je Jure Korenč

Jure Korenč, kreativni direktor v Agenciji 101, je letošnji prejemnik naziva kreativni direktor leta, ki ga tradicionalno podeljujemo pri Marketing magazinu.

Jure Korenč je na podlagi nagrad, osvojenih na letošnjem SOF-u, dobil 63 točk med kreativnimi direktorji. Med nagradami, ki jih je prejel, so ena velika, štiri zlate in dve srebrni za akcijo »Burekuna«, ki so jo v Agenciji 101 zasnovali za Burek Olimpijo, z akcijo »Jazz črički« za Jazz kamp Kranj pa se je uvrstil v ožji izbor.

»Iskreno si nisem mislil, da bom letos osvojil ta častni naziv. Je pa ta dosežek zagotovo plod okolja, v katerem lahko ustvarjam. Obdan sem s fantastičnimi ljudmi in v takšnem vzdušju je mogoče vse. Hvala torej Agenciji 101 za podporo, neusahljivo energijo in vsakdanje kreativne pospeške. In vsem mojim ljudem, ki so mi velik navdih. Ter seveda naročnikom, ki so pripravljeni prisluhniti in tesno sodelovati z nami,« je Jure Korenč povedal ob tej priložnosti.

Juretu Korenču na drugem mestu med slovenskimi kreativnimi direktorji z 62 točkami sledi Ana Šušteršič, kreativna direktorica v Agenciji 101, na tretjem pa Jure Tovrljan (54 točk), kreativni direktor v agenciji SHIFT.

Med desetimi najboljšimi so še Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji SHIFT, Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica v agenciji Herman & Partnerji, Milena Jakovljević, kreativna direktorica v agenciji DROM agency, Blaž Kocjančič, kreativni direktor v agenciji Internavti, Goran Radinović, kreativni direktor v agenciji Aritmija, Toni Tomašek, kreativni direktor v agenciji Saatchi & Saatchi (del Publicis Groupe), Maša Stanič, kreativna direktorica v agenciji DROM agency, Marko Klemen, kreativni direktor v agenciji DROM agency, in Robert Bohinec, kreativni direktor v agenciji AV Studio.

Kako smo točkovali? 

Če je bilo ob posameznem nagrajenem delu, ki so predstavljena v katalogu na spletni strani SOF, navedenih več kreativnih direktorjev, smo enako število točk pripisali vsem. Za akcije, ki so se uvrstile v ožji izbor, smo kreativnim direktorjem pripisali po eno točko, za prejeto srebrno priznanje 6 točk, za zlato priznanje in za veliko nagrado pa po 10 točk.

Če je bilo delo nagrajeno kot serija, ki je del celote, je prijavljena serija prejela en set točk za vsa dela v seriji; če pa je bilo prijavljeno kot skupek posameznih del, je vsak del serije prejel svoje točke.

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji