Futura DDB
Aktualno

SOF po SOF-u: Futura DDB že štirinajstič agencija leta

Na 33. SOF-u je kot agencija leta slavila Futura DDB, kjer pravijo, da si bodo naslednje leto prizadevali za to, da naziv ubranijo.

Kot je za MM povedal Gregor Firbas, direktor agencije, je »vzdušje, ko se iz Portoroža vračaš s polnimi torbami nagrad in z velikim propelerjem na strehi, super.« »Prešerno razpoloženje, priznam. Po drugi strani pa zavedamo, da je to začetek novega cikla, naziv si bomo namreč drugo leto vsekakor želeli ubraniti,« pravi.

Nagrad se v agenciji vedno razveselijo, saj nanje gledajo kot na »priznanje stroke, da je tvoje delo videno, da presega povprečje. Mi si že 14. naziv agencije leta razlagamo kot potrditev, da nam je uspelo ohraniti relevantnost na dolgi rok, v več kot tridesetih letih delovanja. To pa je možno samo, če imaš odlične sodelavce, ki v ustvarjanju kreativnih presežkov ne vidijo le svoje službe, ampak poslanstvo. In seveda, če imaš naročnike, ki si upajo in s katerimi gradimo dolgoročna partnerstva,« kot pravi Firbas.

firbas2

Dodaja, da je Futura kreativni partner za doseganje poslovnih rezultatov svojih naročnikov. »Da so dolgoročna kreativna partnerstva, ki nam omogočajo, da se poglobimo v drobovje naročnikovega poslovanja in sodelujemo tudi na strateški ravni, najboljša oblika sodelovanja za obe strani, med drugim pričajo tudi nagrade, ki smo jih dobili na letošnjem SOF-u. Večino nagrad smo namreč prejeli za projekte naročnikov, s katerimi sodelujemo več kot 10 let. Naziv agencije leta smo prejeli že 14-krat in zagotavljamo, da to ni zadnjič. Naša zaveza h kreativnosti, inovacijam in odličnosti je v srcu vsega, kar počnemo,« sklene.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji