Futura DDB
Aktualno

SOF po SOF-u: Futura DDB že štirinajstič agencija leta

Na 33. SOF-u je kot agencija leta slavila Futura DDB, kjer pravijo, da si bodo naslednje leto prizadevali za to, da naziv ubranijo.

Kot je za MM povedal Gregor Firbas, direktor agencije, je »vzdušje, ko se iz Portoroža vračaš s polnimi torbami nagrad in z velikim propelerjem na strehi, super.« »Prešerno razpoloženje, priznam. Po drugi strani pa zavedamo, da je to začetek novega cikla, naziv si bomo namreč drugo leto vsekakor želeli ubraniti,« pravi.

Nagrad se v agenciji vedno razveselijo, saj nanje gledajo kot na »priznanje stroke, da je tvoje delo videno, da presega povprečje. Mi si že 14. naziv agencije leta razlagamo kot potrditev, da nam je uspelo ohraniti relevantnost na dolgi rok, v več kot tridesetih letih delovanja. To pa je možno samo, če imaš odlične sodelavce, ki v ustvarjanju kreativnih presežkov ne vidijo le svoje službe, ampak poslanstvo. In seveda, če imaš naročnike, ki si upajo in s katerimi gradimo dolgoročna partnerstva,« kot pravi Firbas.

firbas2

Dodaja, da je Futura kreativni partner za doseganje poslovnih rezultatov svojih naročnikov. »Da so dolgoročna kreativna partnerstva, ki nam omogočajo, da se poglobimo v drobovje naročnikovega poslovanja in sodelujemo tudi na strateški ravni, najboljša oblika sodelovanja za obe strani, med drugim pričajo tudi nagrade, ki smo jih dobili na letošnjem SOF-u. Večino nagrad smo namreč prejeli za projekte naročnikov, s katerimi sodelujemo več kot 10 let. Naziv agencije leta smo prejeli že 14-krat in zagotavljamo, da to ni zadnjič. Naša zaveza h kreativnosti, inovacijam in odličnosti je v srcu vsega, kar počnemo,« sklene.

Intervju

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

zz
03. 02. 2025

Marko Kolbl, direktor Europlakata, meni, da bomo čez 50 let vsi imeli personaliziranega…

Ocenjevanje kreativnih idej prepuščam strokovni žiriji, ki vsako leto odlično opravi svoje delo. Želim in upam, da so rešitve iz leta v leto boljše.

Den Baruca
01. 02. 2025

»Izziv je vedno isti: preseči pričakovanja,« o svojem delu pravi Den Baruca, s katerim…

»Stanje videoprodukcije v Sloveniji ima velik manko in veliko prednost. Manko so omejeni proračuni, ki pogosto dušijo drznost. Prednost pa je prav ta…

Naši avtorji