Futura DDB
Aktualno

SOF po SOF-u: Futura DDB že štirinajstič agencija leta

Na 33. SOF-u je kot agencija leta slavila Futura DDB, kjer pravijo, da si bodo naslednje leto prizadevali za to, da naziv ubranijo.

Kot je za MM povedal Gregor Firbas, direktor agencije, je »vzdušje, ko se iz Portoroža vračaš s polnimi torbami nagrad in z velikim propelerjem na strehi, super.« »Prešerno razpoloženje, priznam. Po drugi strani pa zavedamo, da je to začetek novega cikla, naziv si bomo namreč drugo leto vsekakor želeli ubraniti,« pravi.

Nagrad se v agenciji vedno razveselijo, saj nanje gledajo kot na »priznanje stroke, da je tvoje delo videno, da presega povprečje. Mi si že 14. naziv agencije leta razlagamo kot potrditev, da nam je uspelo ohraniti relevantnost na dolgi rok, v več kot tridesetih letih delovanja. To pa je možno samo, če imaš odlične sodelavce, ki v ustvarjanju kreativnih presežkov ne vidijo le svoje službe, ampak poslanstvo. In seveda, če imaš naročnike, ki si upajo in s katerimi gradimo dolgoročna partnerstva,« kot pravi Firbas.

firbas2

Dodaja, da je Futura kreativni partner za doseganje poslovnih rezultatov svojih naročnikov. »Da so dolgoročna kreativna partnerstva, ki nam omogočajo, da se poglobimo v drobovje naročnikovega poslovanja in sodelujemo tudi na strateški ravni, najboljša oblika sodelovanja za obe strani, med drugim pričajo tudi nagrade, ki smo jih dobili na letošnjem SOF-u. Večino nagrad smo namreč prejeli za projekte naročnikov, s katerimi sodelujemo več kot 10 let. Naziv agencije leta smo prejeli že 14-krat in zagotavljamo, da to ni zadnjič. Naša zaveza h kreativnosti, inovacijam in odličnosti je v srcu vsega, kar počnemo,« sklene.

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji