Slovenski oglaševalci oglase večinoma snemajo kar doma
Pri slovenskih oglaševalcih smo se pozanimali, ali jim Slovenija s produkcijskega vidika nudi dovolj za snemanje oglasov.
Gašper Meden
Mercator: Dobro je imeti odprte možnosti
»V Sloveniji je vse polno izjemno lepih kotičkov za snemanje različnih motivov, kar smo pogosto izkoristili tudi za snemanje Mercatorjevih oglasov. Je pa v marketingu dobro imeti odprte opcije in jih vsakič presoditi glede na ključne parametre in cilj,« je povedala Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica področja marketinga v Mercatorju.
Lidl Slovenija: Možnosti je nešteto
»V Lidlu Slovenija s ponosom podpiramo slovenske pridelovalce in dobavitelje in se resnično trudimo za širitev ponudbe domačih, slovenskih izdelkov, ki temeljijo na kakovosti in svežini,« pravijo v Lidlu Slovenija. Takšen pristop so ubrali tudi pri snemanju večjih oglaševalskih akcij, ki jih producirajo sami s pomočjo partnerskih agencij. »Kampanje, kot so »Sami domači«, »Tukaj za vas«, »Žar legende« in »Lidlova Vitalnica«, imajo poleg ostalih komunikacijskih sporočil, ki smo jih želeli vplesti v zgodbo, vse jasno izraženo tudi sporočilo bližine, domačnosti, slovenskosti, k čemer nedvomno veliko prispeva tudi izbira prave lokacije,« pojasnjujejo. Ob tem dodajajo, da je Slovenija kljub svoji majhnosti izjemno razgibana dežela. »Le kje drugje lahko človek na tako majhni razdalji odkrije toliko pestrih, zanimivih in popolnoma drugačnih in svojstvenih kotičkov?! Od prekmurskih ravnic pa vse do Piranskega zaliva, od koder se v lepem vremenu odpira dih jemajoč razgled na naše visokogorje, od vinorodnih Brd do sončnih dolenjskih gričev … Možnosti je nešteto.« Vse te naravne danosti izkoriščajo tudi pri iskanju lokacij za snemanje oglasov. »Raznolikost slovenskih pokrajin se ne nazadnje odraža tudi pri pestrosti naše kulinarike in tradicionalnih slovenskih jedi, zato ima za nas še toliko večji pomen.«
Radenska: Za zdaj ostajamo kar doma
Egle Wehle, direktorica marketinga v Radenski, poudarja, da je že zgodovinsko gledano domovina Radenske regija Adriatik, kjer je Radenska postala sinonim za mineralno vodo. »Marketinške kampanje izvajamo v več državah nekdanje Jugoslavije in v svojih televizijskih oglasih praviloma uporabljamo več lokacij. V produkciji ostajamo avtentični in se ne poslužujemo vizualov iz različni »bank«. Regija nas navdihuje in ponuja toliko čudovitega, da za zdaj ostajamo kar doma,« je povedala.
Atlantic Grupa: Večina oglasov domačih znamk posnetih doma
»Čeprav se pri snemanju oglasov ne omejujemo na teritorije posameznih držav, je res, da smo oglase za Argeto, Barcaffè in Donat Mg v glavnem posneli v Sloveniji. Slovenija nudi prekrasne lokacije, vrhunske produkcijske hiše in režiserje,« so nam povedali v Atlantic Grupi.
V prvem prispevku smo ugotavljali, ali so za prihod tujih produkcijskih hiš in z njimi »težjih« produkcij dovolj cenovna dostopnost in naravne danosti. V drugem prispevku smo z domačimi produkcijskimi hišami razpravljali o prednsotih in slabostih Slovenije kot oglaševalske destinacije.