Škodin novoletni oglas je delo slovenske agencije
V agenciji PM, poslovni mediji so za Škoda Auto za globalni trg pripravili novoletni oglas, ki se poigrava z avtomobilskimi zvoki.
V oglasu so prepoznavni božični napev Jingle Bells ustvarili z zvoki rešitev Simply Clever v vozilu ŠKODA Octavia. Za zvočno podobo »Simply Clever Jingla« je poskrbel Boštjan Gombač, ki je pri tem uporabil kar 67 različnih avtomobilskih zvokov, video pa je režiral Mark Pirc. »Slovenska kreativnost tako v teh dneh greje srca gledalcev na številnih trgih po vsem svetu,« sporočajo iz agencije PM, poslovni mediji. Ob tem dodajajo, da končni rezultat pritegne in razoroži tudi tiste, ki božičnih oglasov in napevov ne »prebavljajo« najbolje.
Boštjan Sukič, strateški direktor za naročnika Škoda Slovenija v agenciji PM, poslovni mediji, je za MM povedal, da so idejo iskali kar nekaj časa. Rok za oddajo je bil že tik pred vrati, potem pa sta se s kolegico Barbaro Bizjak, urednico in tekstopisko za taistega naročnika, pogovarjala med vožnjo. Beseda je dala besedo, zvok je dal zvok in zvočna čestitka se je zložila kar sama od sebe. »Takoj smo vedeli, da bo izvedba zelo zahtevna, zato smo k projektu povabili odličnega multi-glasbenika Boštjana Gombača, režijo videa pa smo zaupali izjemnemu Marku Pircu. Nad rezultatom smo navdušeni in seveda zelo ponosni, da se ta video čestitka predvaja na družbenih medijih v številniih tujih državah, kjer je prisotna Škoda,« pojasnjuje Sukič.