bla
Aktualno

Reddit presegel 100 milijonov dolarjev oglaševalskih prihodkov

V zadnjem krogu investiranja je Reddit ocenjen na 10 milijard dolarjev (8,5 milijarde evrov).

Vrednost Reddita, ki ga dnevno obišče 50 milijonov ljudi in ima več kot 100 tisoč aktivnih podforumov, je bila še pred pol leta ocenjena na 6 milijard dolarjev (5 milijard evrov). Po zadnjem, skupno sedmem krogu pridobivanja naložbenih sredstev, jim je uspelo zbrati 410 milijonov dolarjev (350 milijonov evrov). Reddit večino prihodkov pridobi z oglaševanjem, v okviru katerega prikazuje oglase na časovnicah uporabnikov, ki pregledujejo podforume oziroma t. i. subreddite. S tega vidika tekmuje z digitalnimi velikani Facebookom, Googlom in Amazonom, pa tudi družbenimi omrežji Twitter, Snapchat in Pinterest.

»Odrasli smo v senci Facebooka in Googla, za čisto vsak zaslužen dolar smo se morali boriti,« je povedal Steve Hoffman, soustanovitelj in direktor Reddita. In očitno se ta boj, natančneje izpopolnjevanje oglaševalskih modelov, obrestuje. Med drugim so se odpovedali programatičnemu oglaševanju. Reddit je v drugem četrtletju prvič doslej  presegel 100 milijonv dolarjev oziroma 85 milijonov dolarjev prihodkov iz oglaševanja. Povečanje v primerjavi z enakim obdobjem lani je skoraj dvakratno, in sicer za kar 192 odstotkov. V skladu s tem nameravajo večino sredstev vložiti v izboljšavo uporabniške izkušnje in nadaljnjo nadgradnjo oglaševalskih modelov.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji