as
Aktualno

Publicis Group osvojil kanskega leva za »Delo z rakom«

Na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions je veliko nagrado za dobra dela na področju zdravja osvojil projekt »Delo z rakom«, ki jo je zasnoval Publicis Group.

Pet mesecev po predstavitvi v Davosu in poznejšem predvajanju kratkega filma na odmevnem Super Bowlu je organizacija Working with Cancer prejela veliko nagrado za dobro delo na področju zdravja tudi na Kanskih levih. Ta je namenjena slavljenju ustvarjalnosti za pozitiven vpliv ne le za blagovne znamke, temveč za splošno dobro.

K sodelovanju se je do zdaj zavezalo več kot 600 podjetji (med njimi tudi nekatere vlade, na primer francoska), skupno več kot 20 milijonov zaposlenih. Tako je organizacija Working with Cancer postala globalna medpanožna koalicija, ki spodbuja družbeni napredek v različnih kulturah, da bi odpravila stigmatizacijo raka na delovnem mestu.

Arthur Sadoun, globalni izvršni direktor in predsednik Publicis Groupe, je dejal: »V imenu 600 podjetij, ki so se že zavezala, bi se rad iskreno zahvalil žiriji, ki je akcijo povzdignila na novo raven globalne ozaveščenosti. Prejem uglednega priznanja še dodatno dokazuje, kaj vse je mogoče za pozitivne spremembe, če se združimo. Izbris stigme raka na delovnem mestu je ena od tistih, ki jih lahko dosežemo za vedno.«

Mel Routhier, predsednik žirije za zdravje in dobro počutje ter operativni direktor podjetja VMLY&R Chicago, je komentiral: »Projekt 'Delo z rakom' nas je pustil brez besed. Nismo videli le odlične ustvarjalne zamisli, temveč tudi globalni učinek, ki je vključujoč in ima resničen potencial, da za vedno spremeni zaposlene. Morda bo to nekega dne osnova za vsa podjetja na svetu pri razumevanju in podpori zaposlenih.«

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji