prss
Aktualno

PRSS z novim upravnim odborom

Po ponovno sklicanih korespondenčnih volitvah ima Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) nov upravni odbor, ki si predvsem želi okrepiti zavedanje komunikatorjev, da je panoga izrazito multidisciplinarna.

Predsednica upravnega odbora PRSS ostaja Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija, ki je tudi letos prejela največ glasov, v vlogi podpredsednikov pa se ji bosta pridružila Maja Kalan Pongrac, vodja korporativnega komuniciranja v Ljubljanskih mlekarnah, in Martin Bajželj, vodja sektorja za objavljanje in komuniciranje na Statističnem uradu Republike Slovenije. Kot so povedali za MM, so člani novega upravnega odbora v svojih načrtih soglasni: »Okrepili bi radi zavedanje komunikatorjev, da je panoga izrazito multidisciplinarna. Bolj kot je komunikator povezan, pa naj bo to znotraj lastne organizacije ali širše, več vedenja o različnih tematikah bo imel, več zaveznikov za snovanje strategij in bolj celostno se bo lahko loteval komuniciranja. Zato stavimo na tesnejše povezovanje in sodelovanje društva s sorodnimi združenji, društvi in izobraževalnimi ustanovami – menedžerskimi, novinarskimi, kadrovskimi, fakultetami, gospodarskimi zbornicami …,« pravijo.

Za svetlo prihodnost slovenske komunikacijske stroke

Še naprej bodo organizirali številne dogodke – najuspešnejši in po povratnih informacijah izrazito dobro sprejet je osrednji letni dogodek društva, Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi (SKOJ). »Je dokaz, da vključevanje strokovnjakov iz popolnoma drugih področij bogati in pomaga pri razvoju komunikacijske stroke. Tako smo letos na SKOJ gostili psihologinjo, strokovnjakinjo za strojno učenje, razvijalca digitalnih rešitev idr. Društvo trenutno izvaja tudi številne brezplačne dogodke s področja internega komuniciranja, trajnosti in podobno, jeseni pa se ponovno veselimo dneva komunikatorjev v javnem sektorju,« pravijo.

Dodajajo, da je središče njihovih prizadevanj povezovanje in raziskovanje nujnosti prepleta dela komunikatorjev z drugimi disciplinami. Prizadevanja so strnili v programu, o katerem z veseljem povejo več, če jih člani pocukajo za rokav. »Še bolj pa bomo veseli vseh, ki so pripravljeni skupaj z nami uresničevati zastavljene cilje. Zato vljudno vabimo, da se kateremu koli od nas oglasite. Prepričani smo, da bomo s skupnimi močmi v PRSS ustvarili še veliko zanimivih in inovativnih zgodb, ki bodo poskrbele za svetlo prihodnost slovenske komunikacijske stroke,« so še povedali.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji