bold premmik 2
Aktualno

PreMMiki v bold.group

Agenciji bold.group sta se pridružili Anja Korenč in Ajda Perme.

Anja Korenč (na fotografiji levo) se je ekipi pridružila kot umetniška direktorica. V prejšnji agenciji, Futuri DDB, je sodelovala pri projektih naročnikov, kot so Paloma, Poli, Spar, Fresh 32, Lesnina in LPP. Pred tem je na samostojni poti prispevala k prepoznavnosti znamk Klet Brda, Nektar Natura, Ayatana, Uroš in Valentina, Lizin Vrt ter Hempika. Poznamo jo tudi kot soustanoviteljico blagovne znamke I Like Tofu in ustanoviteljico blagovne znamke Bitchy Club. »Pri Boldu se veselim dela z novimi naročniki in novo ekipo, ki bo nedvomno tudi v mojo kreativnost vnesla veliko svežega vetra,« je povedala ob svojem preMMiku.

Digitalna strateginja Ajda Perme po lastnih besedah k Boldovcem prihaja motivirana za delo pri izstopajočih kampanjah in sodelovanje z drznimi naročniki. »Najbolj od vsega se veselim dela z mlado, zagnano in kreativno ekipo, ki je v preteklosti že pokazala odlične projekte,« pravi in dodaja, da bo vesela, če ji bo v kampanje uspelo vnesti ščepec humorja.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji