CoorDown
Aktualno

»Predvidevajte, da zmorem!«

Ob svetovnem dnevu Downovega sindroma, ki ga praznujemo 21. marca, so v društvu CoorDown predstavili oglas, s katerim želijo pokazati, da marsikateri predsodek, ki ga morda imamo o ljudeh z Downovim sindromom, ne drži.

»Naše negativne predpostavke o ljudeh z Downovim sindromom nas lahko pripeljejo do tega, da z njimi ravnamo tako, da te predpostavke sčasoma postanejo resničnost. V sociologiji se temu reče 'samouresničujoča se prerokba'. Zakaj ne bi obrnili svojih perspektiv?« sprašujejo v društvu CoorDown. V oglasu nas nagovarjajo, naj bodo naše predpostavke raje pozitivne. Tako bomo ljudem z Downovim sindromom dali več priložnosti v šolah, na delovnem mestu, v medsebojnih odnosih in dejavnostih, s katerimi se ukvarjajo. In morda bo nekoč to postala resničnost.

S tem se strinja tudi protagonistka oglasa, ki poziva: »Predvidevajte, da zmorem!«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji