m&m
Aktualno

Po novem boste lahko jedli vijolične bonbončke M&M's

M&M's predstavlja novo različico barvnih bonbončkov. Po novem bodo ljubitelji čokoladno-arašidovih bonbončkov v embalaži našli tudi njihovo vijolično različico, ki predstavlja sprejemanje in vključenost.

M&M's je ta teden razširil barvno lestvico enih od najbolj znanih barvnih čokoladno-arašidovih bonbonov na svetu. Javnosti so predstavili bonbon vijolične barve, ki so ga poimenovali gospodična Purple, kar predstavlja sprejemanje in vključenost. »Zelo smo navdušeni nad Purple, ker je znana po svojem iskrenem samoizražanju, močnem samozavedanju in pristnosti,« je povedala Jessica Adelman, vodja globalnih komunikacij pri Mars Wrigleyju.

Da bi obeležili rojstvo novega čokoladnega bonbončka, so v M&M's izdali pesem in videospot »I'm Just Gonna Be Me«, v katerem sodelujejo saksofonistka Grace Kelly, koreografa in plesalca Devin Santiago in Colo Cag, operni pevec Anthony Roth Costanzo in »preostala zasedba bonbončkov M&M's«.

Podjetje Mars Wrigley je projekt Purple zasnoval v sodelovanju z agencijami BBDO, Mediacom in Weber.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji