m&m
Aktualno

Po novem boste lahko jedli vijolične bonbončke M&M's

M&M's predstavlja novo različico barvnih bonbončkov. Po novem bodo ljubitelji čokoladno-arašidovih bonbončkov v embalaži našli tudi njihovo vijolično različico, ki predstavlja sprejemanje in vključenost.

M&M's je ta teden razširil barvno lestvico enih od najbolj znanih barvnih čokoladno-arašidovih bonbonov na svetu. Javnosti so predstavili bonbon vijolične barve, ki so ga poimenovali gospodična Purple, kar predstavlja sprejemanje in vključenost. »Zelo smo navdušeni nad Purple, ker je znana po svojem iskrenem samoizražanju, močnem samozavedanju in pristnosti,« je povedala Jessica Adelman, vodja globalnih komunikacij pri Mars Wrigleyju.

Da bi obeležili rojstvo novega čokoladnega bonbončka, so v M&M's izdali pesem in videospot »I'm Just Gonna Be Me«, v katerem sodelujejo saksofonistka Grace Kelly, koreografa in plesalca Devin Santiago in Colo Cag, operni pevec Anthony Roth Costanzo in »preostala zasedba bonbončkov M&M's«.

Podjetje Mars Wrigley je projekt Purple zasnoval v sodelovanju z agencijami BBDO, Mediacom in Weber.

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji