nn
Aktualno

Petra Košir: Z revije Gloss na Next Medio

Petra Košir je po 16 letih zapustila uredništvo revije Gloss in na svetovni dan radia, 13. februarja, postala del ekipe skupine Next Media.

Petra Košir je bila na reviji Gloss kot vodja trženja zaposlena šestnajst let, pred tem je prve izkušnje v trženju pridobivala na Festivalu Lent, še prej pa je delala na področju organizacije dogodkov in odnosov z javnostmi v Multimedijskem centru Kibla. »V sklopu te zaposlitve sem se pri projektu vizualnih komunikacij Magdalena tudi prvič srečala s svetom oglaševanja,« je povedala za MM.

Na Next Medii je prevzela mesto direktorice projektov, njihovo ponudbo za delo pa je sprejela, ker je začutila, da je čas za spremembo. »Tradicionalnemu mediju sem želela dodati še digitalne izkušnje in mislim, da je Next Media s svojimi blagovnimi znamkami odličen primer inovativnega združevanja klasičnega medija z digitalnim. Verjamem, da se bom lahko na tem področju resnično veliko naučila. Prav tako pa obožujem tudi glasbo, ki je moja stalna spremljevalka. Tisti, ki ste me kdaj ujeli na kakšnem medijskem festivalu, veste, da sem vedno prva na plesišču,« je dejala.

Prihodnosti in dela z ekipo Next Medie se veseli, saj je po njenih prvih vtisih klima sproščena in zabavna, sodelavci pa strokovnjaki na svojem področju. »Všeč mi je, ker gre za vizionarsko podjetje, ki ves čas sledi najnovejšim svetovnim trendom in se jim uspešno prilagaja. Moje delo bo potekalo v prostorih, kjer je tudi sodoben radijski studio, zato bom ves čas v stiku z živahno in mladostno energijo radijskih osebnosti.  No, moja želja pa je seveda prodati tudi veliko oglasnega prostora,« nam je še povedala.

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji