paloma art
Aktualno

Paloma ljubi umetnost

Paloma predstavlja novo, barvito embalažo svojih izdelkov, s katerimi želijo približati blagovno znamko Paloma mlajši ciljni skupini ter poživiti ponudbo na tržišču.

Idejo za projekt so razvili v sodelovanju s svojo hišno agencijo Futura DDB. Njihovi oblikovalci so namreč poskrbeli za oblikovanje embalaže, za navdih pa so jim služila znana umetniška dela. »Projekt smo zastavili kot zaokroženo celoto trženjskega spleta in seveda obsega tudi promocijsko komponento. V skladu s cilji projekta je komunikacija usmerjena na digitalne medije, predvsem družbena omrežja, vsebuje pa tudi manjši delež tiskanih medijev. V okviru komunikacijske akcije poteka tudi nagradna igra, nagrade pa so v duhu kolekcije izdelkov opremljene s potiski, ki so upodobljeni tudi na naših servietah, robčkih, brisačkah in toaletnem papirju,« so za MM povedali v Palomi.

paloma art1

paloma art2

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji