bla
Aktualno

Opazili smo: Za TKK nič lažjega

Podjetje TKK iz zgornjega Posočja v okviru prenove blagovne znamke novi slogan »Nič lažjega« predstavlja tudi na svetlobnih oglasnih vitrinah.

Kot je za MM povedala TKK-jeva vodja marketinga Manja Robič Zima, gre za eno od aktivnosti v sklopu kampanje »TKK v novi preobleki«, o kateri smo podrobneje pisali v prispevku »Agencija Shift poskrbela za popolno preobrazbo podjetja TKK«. »Komuniciramo prenovljeno podobo in istočasno glavno sporočilo 'Nič lažjega', ki napeljuje na glavno strateško sporočilo našega podjetja 'Make it easier', ki našim kupcem zagotavlja enostavno izkušnjo z našimi izdelki in storitvami na vsakem koraku,« je povedala sogovornica.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji