tkk
Aktualno

Agencija Shift poskrbela za popolno preobrazbo podjetja TKK

Podjetje TKK je v svoji 75-letni zgodovini doživelo mnogo sprememb in tudi tokratna prelomnica v poslovnem modelu je proizvodno podjetje obarvala v popolnoma sveže barve.

Pri tem jim je pomagala agencija Shift, s katero redno in radi sodelujejo. Kompleksen projekt popolne prenove blagovne znamke sicer še ni popolnoma dokončan.

Začetki podjetja TKK v resnici segajo v leto 1850, ko se je na lokaciji, kjer je zdaj sedež podjetje, začelo izkopavanje in prodaja krede. Pozneje, leta 1947 je bilo na tem mestu ustanovljeno podjetje Kreda, predhodnik podjetja TKK. V naslednjih desetletij, ob več razvojnih mejnikih, je leta 1990 TKK Srpenica postal samostojna delniška družba. Uspešno poslovanje je podjetje do leta 2007 popeljalo med vodilne svetovne proizvajalce poliuretanske pene, leta 2013 pa je lastnik podjetja TKK postala belgijska multinacionalka Soudal. Podjetje se je v svoji bogati zgodovini že mnogokrat na nek način preobrazilo, zato sta tradicija in zgodovina za podjetje TKK zelo pomembna. Z novo strategijo je pred podjetjem zelo pomembna prelomnica, saj so se prestrukturirali iz proizvodnega v prodajno podjetje, kar pa seveda zahteva »preobrazbo« na praktično vseh ravneh delovanja.

Podjetje TKK se je do pred kratkim ukvarjalo le s proizvodnjo gradbene kemije. »Smo med največjimi in vodilnimi proizvajalci tesnilnih mas, poliuretanskih pen, lepil, tehničnih sprejev in dodatkov za beton ter malto. Smo nepogrešljiv partner domačih mojstrov in tudi večjih gradbenih podjetij. Ponudba zajema širok segment 'naredi sam' za domačo rabo in segment izdelkov za profesionalce. Na trgu se želimo predstavljati kot zanesljiv in agilen partner vseh naših strank. To sporoča tudi naš nov korporativni slogan 'Make it easier', ki sporoča, da je naš cilj olajšati izkušnjo kupcev na vseh področjih, od same izbire izdelka in uporabe izdelka, pa vse do jasne komunikacije na vseh področjih,« uvodoma opiše Manja Robič Zima, vodja marketinga v TKK.

manja robic zima2

Po novem več poudarka na komunikaciji

Na trgu se TKK pozicionira kot agilen in ustvarjalen ponudnik izdelkov najvišje kakovosti, zanesljiv partner domačim mojstrom in profesionalcem. K pomembni prelomnici, ko prehajajo iz proizvodnega v prodajno podjetje, sodi tudi ustrezna preobrazba v sami komunikacijski in v marketinški strategiji. V podjetju so zato začeli z bolj strateško zasnovo komunikacijskega načrta in predstavnosti tako podjetja kot njihovih blagovnih znamk. »Naš cilj je, da poleg dviga prepoznavnosti korporativne znamke TKK in vseh njenih blagovnih znamk začnemo tudi z ustvarjanjem kreativnih komunikacijskih rešitev in tržnokomunikacijskih akcij ter izgradimo prepoznaven slog komunikacije. Za te aktivnosti skrbimo kar znotraj lastnega oddelka za marketing in korporativno komuniciranje, ob večjih projektih pa seveda sodelujemo tudi z različnimi marketinškimi agencijami,« opiše nove izzive v podjetju vodja marketinga.

Nov poslovni model, nova vidna sporočila

»V skladu z začrtano strategijo in cilji, ki smo si jih zadali, je prenova grafične podobe nekako nujna odločitev,« odločno pove vodja marketinga. »In sem sodi tudi sprememba embalaže, saj je slednja ključna v našem portfelju.« Pred njimi je bila tako kar naenkrat precej večja, pomembna in zahtevna naloga, kot »le« prestukturiranje podjetja. »Aktivnosti, povezane s prenovo celostne grafične podobe in embalaže, še potekajo, prav tako priprave na vzpostavitev različnih komunikacijskih akcij, tako da smo tako rekoč v veselem pričakovanju,« se pošali.

Trenutno so zakopani v projekt izdelave popolnoma nove spletne strani. »Nova spletna stran bo zasnovana na najsodobnejših temeljih, strankam bo omogočala hitro in preprosto pridobitev informacij. Največji izziv pri izdelavi nove spletne strani je bil, kako na najbolj preprost in jasen način predstaviti zelo širok in kompleksen spekter izdelkov in storitev, zato jo vzpostavljamo kot izjemno prijazno za uporabnike. Kar zadeva družbena omrežja, pa so novi kanali, predvsem na tujih trgih, načrtovani za naslednje leto,« napove Manja Robič Zima.

Sodelovanje z agencijo Shift

Ekipa agencije Shift je podjetju pomagala že pri prenovi blagovne znamke družine lepil FIX, takrat še v sklopu agencije Grey, in ker je bilo sodelovanje uspešno, so aktivnost ponovili. Vmes je sicer prišlo do spremembe pri agenciji; ekipa, s katero so sodelovali doslej, je torej prešla pod okrilje agencije Shift. Še ko je bila podoba lepil povsem sveža, sta se TKK in Shift že lotila novega, precej obsežnejšega projekta – prenove celotne blagovne znamke TKK, ki zavzema izjemen niz aktivnosti, od novega slogana in osvežitve logotipa pa vse do novih embalaž izdelkov.

»Ker gre za kompleksen projekt, je od začetne strateške delavnice z naročnikom do predaje končnih datotek preteklo več kot leto dni. V tem času smo z ekipo TKK zelo tesno sodelovali, se redno dobivali na delovnih sestankih v živo in tako skupaj prišli do končnega izdelka, za katerega iskreno verjamemo, da bo dobro nagovarjal ciljno skupino,« opiše sodelovanje Matija Primc, umetniški direktor v agenciji Shift.

matija primc

Rdeča nit prenove? Poenostavitev, seveda.

V agenciji Shift so se pri prenovi arhitekture blagovne znamke in embalaže izdelkov srečali z velikim številom izdelkov in raznolikimi izdelčnimi kategorijami. »Izziv je predstavljalo tudi relativno skromno in potrošniku težko opazno razlikovanje med kategorijami na ravni embalaže. Zato smo želeli potrošnikom omogočiti enostavnejšo izbiro izdelkov in slediti bistvu blagovne znamke TKK, torej 'make it easier'. Poenostavitev je bila vodilo tako na ravni arhitekture blagovne znamke in kategorizacije izdelkov kot na ravni poimenovanja in embalaže posameznega izdelka,« za Marketing magazin razloži Primc.

Zaradi vse bolj kompleksnega sveta in poplave informacij je natančno načrtovanje uporabniške izkušnje izjemno pomembno in tega se na Shiftu močno zavedajo. »Osredotočenost na uporabnika in razumevanje njegove izkušnje sta ključna, saj želimo zagotoviti čim enostavnejšo in učinkovitejšo uporabo izdelka ali storitve. Obenem želimo pri uporabnikih pritegniti pozornost in z izdelki TKK izstopati na polici na način, ki je lasten blagovni znamki in izraža njene vrednote – ustvarjalnost, strast, zaupanje. Uporabnik v prodajalni opravi celoten odločitveni proces, od zbiranja informacij o izdelku, primerjave izdelkov in vse do odločitve za nakup. Embalaža tako jasno sporoča o namenu izdelku in njegovih lastnostih oziroma prednostih,« za konec še pojasni kreativni direktor.

Tkk1

 

Pri uporabnikih želijo pritegniti pozornost in z izdelki izstopati na polici tako, da blagovna znamka izraža vrednote, kot so ustvarjalnost, strast, zaupanje. tkk2Ekipa agencije Shift je podjetju TKK pomagala že pri prenovi blagovne znamke družine lepil FIX, takrat še v sklopu agencije Grey, sodelovanje pa so zdaj obudili.

 

 

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, junij 2022, #492. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji