cizl
Aktualno

Opazili smo: s.Oliverjev pogled naprej

Izložba s.Oliverjeve osrednje trgovine v Ljubljani podaja svojo interpretacijo bližnje prihodnosti, ko se mesta ponovno prebujajo.

Ko se življenje ponovno razcveti

Gre za s.Oliverjev projekt na evropski ravni, ki se imenuje »Obnavljanje kulture« (»Reclaiming culture«). V vsaki državi, kjer je prisoten s.Oliver, izberejo izvajalca, ki ponudi svojo interpretacijo slogana. V Sloveniji je s. Oliver sodeloval s kreativnim studiom Trampolin z uveljavljenim oblikovalcem in ilustratorjem Nenadom Cizlom na čelu.  Namen oziroma pomen slogana in projekta je po besedah Tineta Lugariča, kreativnega direktorja v studiu Trampolin, prebujanje in novi začetki. »Vse to po težkem obdobju, v katerega nas je pahnila epidemija. Ideja je torej nek pogled naprej, ko se svet ponovno prebudi, kreativnost dobi nov zagon in se življenje ponovno razcveti,« je povedal Lugarič.

Ponovno prebujanje mest

Celotno ilustracijo oziroma postavitev izložbe osrednje s.Oliverjeve trgovine na Stritarjevi 7 v Ljubljani je Cizl ustvaril v svojem slogu. Po besedah Lugariča simbolizira ponovno prebujanje mest, v katere se vrnejo ideje, kultura, kreativnost, življenje, dobra energija, posel, gibanje in vse, česar si vsi seveda močno želimo. V Trampolinu namreč verjamejo, da je kljub negotovi situaciji, ki očitno še nima jasnega izhoda, takšna stvaritev lahko lepa popestritev in toplo sporočilo mimoidočim in nasploh ljudem, da bomo nekoč spet na polno zaživeli. »Čeprav morda na nov način, za katerega pa upamo, da bo celo boljši kot nekoč. Morda se to kaže tudi v tem, da je trgovina sredi krize odstopila lastne izložbe tako močnemu in pozitivnemu impulzu, izdelke pa postavila v notranjost, kjer čakajo ljudi, ki vstopijo v trgovino. In verjamemo, da marsikdo to tudi stori po stiku s tako edinstveno zunanjostjo,« dodaja Lugarič.

oliveroliveroliveroliver

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji