Opazili smo: s.Oliverjev pogled naprej
Izložba s.Oliverjeve osrednje trgovine v Ljubljani podaja svojo interpretacijo bližnje prihodnosti, ko se mesta ponovno prebujajo.
Gašper Meden
Ko se življenje ponovno razcveti
Gre za s.Oliverjev projekt na evropski ravni, ki se imenuje »Obnavljanje kulture« (»Reclaiming culture«). V vsaki državi, kjer je prisoten s.Oliver, izberejo izvajalca, ki ponudi svojo interpretacijo slogana. V Sloveniji je s. Oliver sodeloval s kreativnim studiom Trampolin z uveljavljenim oblikovalcem in ilustratorjem Nenadom Cizlom na čelu. Namen oziroma pomen slogana in projekta je po besedah Tineta Lugariča, kreativnega direktorja v studiu Trampolin, prebujanje in novi začetki. »Vse to po težkem obdobju, v katerega nas je pahnila epidemija. Ideja je torej nek pogled naprej, ko se svet ponovno prebudi, kreativnost dobi nov zagon in se življenje ponovno razcveti,« je povedal Lugarič.
Ponovno prebujanje mest
Celotno ilustracijo oziroma postavitev izložbe osrednje s.Oliverjeve trgovine na Stritarjevi 7 v Ljubljani je Cizl ustvaril v svojem slogu. Po besedah Lugariča simbolizira ponovno prebujanje mest, v katere se vrnejo ideje, kultura, kreativnost, življenje, dobra energija, posel, gibanje in vse, česar si vsi seveda močno želimo. V Trampolinu namreč verjamejo, da je kljub negotovi situaciji, ki očitno še nima jasnega izhoda, takšna stvaritev lahko lepa popestritev in toplo sporočilo mimoidočim in nasploh ljudem, da bomo nekoč spet na polno zaživeli. »Čeprav morda na nov način, za katerega pa upamo, da bo celo boljši kot nekoč. Morda se to kaže tudi v tem, da je trgovina sredi krize odstopila lastne izložbe tako močnemu in pozitivnemu impulzu, izdelke pa postavila v notranjost, kjer čakajo ljudi, ki vstopijo v trgovino. In verjamemo, da marsikdo to tudi stori po stiku s tako edinstveno zunanjostjo,« dodaja Lugarič.