Opazili smo: Amazinga!
V Zagrebu je odprl vrata največji center zabave za družine v Evropi, Amazinga. Za strateško pozicioniranje, ime in celotno vidno identiteto je poskrbela slovenska agencija Imago Bold.
Gašper Meden
Navdih za vidno identiteto je agencija črpala iz bogate zgodovine stripa. Z močno poudarjenimi črkami in veselimi barvami Amazinga izraža akcijo in adrenalin, ki ga doživijo obiskovalci.
»Amazinga pomeni navdušenje nad vsem, kar je pri nas »amazing«; neverjetno in osupljivo. Je to, kar želimo, da ljudje občutijo, ko vstopijo in vidijo novo arenoza karting, trampolin park, sobe pobega, sekiromet in številnedruge aktivnosti,« pravijo v Imago Boldu.
Poudarjajo, da Amazinga ni največji center zabave za družine le zaradi kvadrature, temveč tudi po številu atrakcij. Teh je več kot 20, med drugim so to prvi trampolin park na Hrvaškem, »laser tag« in »laser maze«, »soft play« gusarska ladja, arkadni park, steza z mini avtomobili ter konstelacija virtualne resničnosti in adrenalinskega parka.