bla
Aktualno

Olimpijska promenada v središču Ljubljane

V okviru sodelovanja med Olimpijskim komitejem Slovenije (OKS) in Europlakatom bodo lahko sprehajalci na Slovenski cesti v Ljubljani dogajanje v Tokiu spremljali tudi preko 24-ih digitalnih zaslonov.

Ker slovenski navijači zaradi epidemije ne morejo potovati na olimpijske igre v Tokio, se je Europlakat v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije odločil poustvariti olimpijsko vzdušje v Ljubljani. V času olimpijskih iger bodo del Slovenske ceste v središču Ljubljane spremenili v olimpijsko promenado.  Pri Europlakatu smo ponosni podporniki OKS in zvesti navijači vseh naših športnikov. S svojimi uspehi so nam prinesli že toliko veselja, da si ob vseh omejitvah v koronskem času zaslužijo še toliko več naše pozornosti in podpore. Radi bi jih glasno spodbujali z navijaših tribun. Ker to ne gre, želimo olimpijski duh preko naših zaslonov prenesti v središče Ljubljane. Naj se v Tokiu uresničijo olimpijske sanje naših fantov in deklet!« je povedal Urban Korenjak, direktor trženja pri Europlakatu.

bla

Na 24-ih digitalnih zaslonih, ki so jih za to priložnost v sodelovanju z OKS odeli v slovenske športne barve, belo, modro in zeleno, bodo od 20. julija do 8. avgusta 2020 objavljali urnike tekmovanj slovenskih športnikov, njihove rezultate in aktualne vsebine iz družbenih omrežij olimpijske reprezentance Slovenije ter to povezali z oglasi olimpijskih sponzorjev. Kot je za MM povedal Jaka Hemler, vodja digitalnih medijev pri Europlakatu, olimpijske igre veljajo za enega od največjih športnih dogodkov tako za športnike kot tudi za navijače.

bla

»Letos bo dogajanje zaradi covida-19 okrnjeno, nekaj pa k olimpijskemu vzdušju vendarle lahko prispevamo s pomočjo sodobne digitalne tehnologije v množičnem komuniciranju. Pri Europlakatu smo pripravili vmesnik za predvajanje sporočil z družbenih omrežij preko naših digitalnih zaslonov. Ta vmesnik bo OKS omogočal deljenje objav z omrežja Twitter, preko katerega bomo lahko spremljali olimpijsko vzdušje,« je povedal. Objave s Twitterja, ki bodo vezane na tri izbrane ključnike (#), bodo v trenutku objave na Twitterju avtomatizirano zbrane v nabiralniku, od koder bo avtorizirani administrator določil njihovo objavo v realnem času na 24-ih zaslonih mreže olimpijska promenada. »Torej bomo v središču Ljubljane v vsakem trenutku lahko spremljali, kaj se dogaja v daljnem Tokiu in kakšni so odzivi na uspehe naših športnikov.«

»Letošnje igre so res drugačne, ker na tekmah ne bo gledalcev, zato smo takoj podprli projekt Europlakata, za katerega verjamem, da bo pripomogel pri dviganju navijaškega vzdušja v Sloveniji«, je dodal Bogdan Gabrovec, predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji