Marketinški semafor
Aktualno

O umetnosti oglaševanja v medijih

Prihodnji teden bo v Mariboru 16. študentska marketinška konferenca – Marketinški semafor, ki bo tokrat potekala pod osrednjo temo: Umetnost oglaševanja v svetu medijev.

Kot pravijo organizatorji, so temo izbrali zaradi njene pomembnosti in aktualnosti: »Marketing in oglaševanje sta v današnjem digitalnem svetu postala izjemno dinamični in kompleksni področji, kjer se tradicionalne metode mešajo z novimi tehnologijami in pristopi. Umetnost oglaševanja zahteva ustvarjalnost, inovativnost ter sposobnost prilagajanja hitro spreminjajočim se trendom in preferencam potrošnikov,« pravijo in dodajajo, da gre za temo, ki omogoča široko razpravo o ustvarjalnih strategijah, pristopih in trendih v oglaševanju, ki so prilagojeni medijskemu okolju.

Poleg tega omogoča tudi razmislek o vplivu tehnoloških in družbenih sprememb na oglaševanje v medijih ter o tem, kako se marketinški strokovnjaki prilagajajo in inovirajo v dinamičnem okolju. »Iz dneva v dan pa je tudi večja teža na pomenu razumevanja dotične tematike za praktično vse starostne skupine, predvsem pa je le-ta blizu mlajšim generacijam, našim študentom. Zagotovo pa je vsakemu organizatorju v akademskem krogu še toliko večji užitek organizirati in doprinesti nekaj, kar je v interesu študentov,« so prepričani.

Med govorci na dogodku bodo Miha Klančar, direktor Večera, Anja Cimerman, ustanoviteljica agencije Boost up, Aleš Muhič, direktor trženja v medijski hiši PRO PLUS, in Denis Avdić, ki bo predstavil oglaševanje na radiu, dogodek pa bodo sklenili z okroglo mizo znanih slovenskih »tiktokerjev«, kjer bodo sodelovali Žiga Kukovič (Kuxala), Blaž Vizintin (El Vixa) ter Manja in Sandi Plesničar (Too old to be bored).

Za razvoj marketinške scene v Mariboru

V Klub za marketing EPF, ki konferenco organizira, upajo in verjamejo, da se bo s takšnimi dogodki marketinška scena v Mariboru začela še razvijati. »Takšne konference ne prinašajo zgolj strokovnega znanja, izkušenj in izmenjave idej, ampak tudi omogočajo povezovanje med udeleženci in krepijo mrežo strokovnjakov na področju marketinga v regiji. To lahko privede do bolj inovativnih pristopov, večje konkurenčnosti podjetij ter spodbuja rast in razvoj lokalnega trga. S tem Maribor postaja bolj prepoznaven kot pomembno središče za samo marketinško dejavnost, kar lahko privabi tudi več naložb in priložnosti na tem področju,« so povedali za MM.

Izpostavijo še, da sam Marketinški semafor zagotavlja platformo za izmenjavo idej, znanja in praks med študenti ekonomije in strokovnjakov iz industrije, hkrati pa lahko takšni dogodki spodbudijo rast lokalne marketinške skupnosti, omogočijo mreženje in povečajo ozaveščenost o pomenu marketinških pristopov v poslovnem okolju. »Zato je lahko prispevek takšnih konferenc ključen za nadaljnji razvoj marketinške dejavnosti v Mariboru in širše. Predvsem pa pripelje svež dih v nekoliko pozabljeno, a ponovno gospodarsko oživelo mesto,« sklenejo.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji