Novi MM: »Ovire so zato, da jih premagujemo«
Tik pred podaljšanim velikonočnim vikendom vas v vašem nabiralniku pričakuje novi MM, obogaten z revijo KuhaMMo, prilogo, ki ima vedno več bralcev, kot nam sporočate.
Obljubljamo, da bo tudi v novem MM-u vsak našel nekaj zase. Zagotovo vas bo navdihnil že naš naslovni intervju, v katerem tokrat nastopa Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in inovacij v Marlesu. Po trinajstih letih na različnih vodstvenih položajih v Elanu se je odločila, da se vrne k svojim mariborskim koreninam in pripomore k preobrazbi še ene blagovne znamke, tokrat torej pionirja v trajnostni leseni gradnji.
V novem MM-u vas čaka tudi kopica študij primerov uspešnega sodelovanja med naročniki in njihovimi marketinškimi agencijami. Argeta in Luna TBWA nadaljujeta po začrtani partnerski poti in tokrat predstavljata domiselno kampanjo »Meat Tweets«, s katero so na družbenih omrežjih razbijali mite o pašteti, DBS Leasing in T-2 v sodelovanju s svojima agencijama W3B oziroma Arih predstavljata, kako močno se jima obrestuje odločitev za izbrana vplivneža, podjetje Moemax pa je s pomočjo platforme Buzztik agencije Cluekit izpeljalo prva dogodka v živo na TikToku.
Pri MM-u pa smo ponosni na že tretji izjemno uspešen dogodek Dan_d: odločitev, da nanj povabimo Becco Genecov, ki vodi družbena omrežja Dallas Mavericksov, je bila več kot pravilna, saj je bil tudi po njeni zaslugi povsem razprodan. Luka Dončić, s katerim tesno sodeluje, je pač velik magnet za ljudi – in to ne le za Slovence, saj je njegov vpliv svetoven.
Vabimo vas, da se sami prepričate, kako bogat je tudi novi MM. Poučno branje vam želimo!