lidl nagrade
Aktualno

»Nič mi ne manjka« med najboljšimi sponzorskimi projekti

Lidlova oglaševalska akcija »Nič mi ne manjka« je na tekmovanju najboljših evropskih sponzorskih projektov prejela srebrno nagrado.

Lidl Slovenija si je s kampanjo »Nič mi ne manjka«, ki je nastala v sodelovanju z Zvezo za šport invalidov Slovenije – Slovenskim paralimpijskih komitejem, kot zmagovalec oziroma najboljši projekt domačega tekmovanja za najboljše dobre prakse na področju športnih sponzorstev SPORTO prislužil uvrstitev na evropski festival ESA Awards (European Sponsorship Association). Tam je v kategoriji ESA Best of Europe osvojil srebrno nagrado. S kampanjo, pod katero se je podpisala agencija Luna \TBWA, želi Lidl Slovenija pomagati pri premikih v razvoju parašporta v Sloveniji, predvsem pa stremijo k dvigu zavedanja o pomembnosti parašporta za kakovostno in vključujočo družbo.

lidl nagrada

»Čeprav živimo v času, ko bi vsi morali uživati enake možnosti, so parašportniki in njihovi športni uspehi še vedno prepogosto spregledani. Ko smo že pred leti sklenili partnerstvo s Slovenskim paralimpijskim komitejem, smo si skupaj zadali, da bomo to začeli spreminjati. Že lani in zdaj ob paralimpijskih igrah je videti, da je nekaj korakov že uresničenih. Javnost mnogo bolj prepozna športnike in jih podpira pri njihovih športnih dosežkih,« je ob prejemu nagrade povedala Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v podjetju Lidl Slovenija. Kot je dodala, so »s pozitivnim odzivom ljudi na kampanjo vedeli, da smo z zvezo in parašportniki ter ustvarjalci naredili prodorno zgodbo. Nagrada SPORTO in zdaj srebrna nagrada ESA pa sta to le potrdili.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji