danpr2
Aktualno

Nasvet za komunikatorje: Delajte, kar govorite, in govorite, kar delate

Eden od največjih izzivov na področju komuniciranja nista samo izbor pravih besed in zavzeta komunikacijska drža, temveč tudi slaba praksa, da posamezniki, podjetja in organizacije ne počnejo tega, kar govorijo, in obratno.

Danes so odnosi z javnostmi v podjetjih nepogrešljiv element vsake uspešne strategije. Dobro načrtovano in izvedeno komuniciranje, bodisi strateško, krizno, digitalno ali interno, močno vpliva na poslovanje podjetij.

Strateško komuniciranje omogoča podjetjem, da krepijo ugled, vzpostavijo svoj položaj na trgu in skrbijo za trajne odnose s potrošniki, investitorji in partnerji. Kako pomemben je ugled podjetja, ugotovimo, ko se ta izgubi. Zato je pomembno, da delujemo preventivno. Krizno komuniciranje omogoča hitro in učinkovito obvladovanje nepričakovanih situacij, z namenom ohranjanja zaupanja potrošnikov in deležnikov v težkih časih. Interno komuniciranje ni nič manj pomembno. Glavne razlike med podjetji, ki imajo urejeno komuniciranje v podjetju, in tistimi, ki ga nimajo? Z dobrim internim komuniciranjem so zaposleni odlično seznanjeni s tem, kaj v podjetju pravzaprav počnejo, torej so bolj angažirani, produktivni in vključeni. Kar se pozna pri nižjih stroških, višji storilnosti, boljši inovativnosti, večji pripadnosti in ne nazadnje dolgoročnem uspehu podjetja. 

Uspešno komuniciranje je vsakodnevni izziv vseh, zato je znanje smiselno osveževati in nadgrajevati. Lapsusov v komuniciranju in odnosih z javnostmi je že dovolj.

Na Dnevu PR – Dnevu odnosov z javnostmi – bomo v enem dnevu in na enem mestu združili  aktualne dogodke, najnovejše trende in relevantne probleme, s katerimi se komunikatorji dnevno srečujete, ter podali rešitve domačih in tujih predavateljev, od katerih se lahko marsikaj naučite. Obvezna udeležba za vse, ki se ukvarjate s komuniciranjem! Prijavite se tukaj.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji