z
Aktualno

NASA ustvarila kampanjo za Nezemljane

NASA bo v misiji NASA Europa Clipper na eno od lun planeta Jupiter poslala »sporočilo v steklenički«, poezijo o človeštvu, namenjeno zunajzemeljski inteligenci.

Letošnji festival SXSW v Teksasu se je začel z otvoritvenim pogovorom dveh izjemnih žensk z zelo različnih področij, ki sta se našli na križišču umetnosti in znanostiter združili moči pri misiji na Jupiter.

Pesnica in umetnica Ada Limón in dr. Lori Glaze, direktorica oddelka za planetarno znanost pri NASA, sta na otvoritveni slovesnosti festivala SXSW v Teksasu razpravljali o Nasini misiji na eno od Jupitrovih lun. Misija je edinstvena, saj bo poleg znanstvenih instrumentov prevažala tudi poezijo človeštvu, ki jo je napisala Limónova in jo spremlja več kot 2,5 milijona podpisov kot del Nasine kampanje »Sporočilo v steklenici«. Glazejeva je pri misiji izpostavila pomembnost iskanja znanstvenih resnic onkraj našega planeta; za Limónovo pa iskanje odgovorov deluje preko poezije. Obiskovalci SXSW-ja so ugotovili, da so njuni procesi precej podobni – udobje v neznanem, trden in navdihujoč značaj, sprejemanje potovanj brez poznavanja cilja; prav te značilnosti pa je treba prevzeti tudi v sodobni zabavni in oglaševalski industriji.

Neobičajna kampanja

»Sporočilo v steklenici« je simbolična in inovativna pobuda za povezovanje človeštva z vesoljem na edinstven način. Kampanja se sicer zelo razlikuje od običajnih, saj ciljno občinstvo in kanali komuniciranja niso določeni, pri čemer je osnovna ideja prenesti sporočila o človeški kulturi, znanju in upanju zunajzemeljski inteligenci ali prihodnjim človeškim generacijam. Zasnovana so tako, da predstavljajo človeštvo kot enovito celoto.

Sporočila niso shranjena v tradicionalnem smislu fizične steklenice, ki plava v oceanu, ampak kot metaforična steklenica v ogromnem oceanu vesolja. Gre za tiskana in digitalna sporočila, simbole, glasbo, pesmi Limónove in 2,5 milijona podpisov prostovoljcev, ki so sodelovali v kampanji.

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji