medot
Aktualno

Na fotografskem izzivu penine Medot zmagal Aljaž Anžič

Na Domačiji Medot v Brdih so že drugo leto zapored izvedli natečaj Fotografski izziv penine Medot in VIST, pri katerem sodelujejo z osrednjo izobraževalno ustanovo na področju fotografije, VIST – oddelkom za fotografijo.

Letos je na natečaju sodelovalo osem mladih fotografov, ki so pod mentorstvom Primoža Lukežiča, strokovnjaka za področje modne in reklamne fotografije na visoki šoli VIST, z izrazitim idejnim pristopom na izviren način pričarali ključne značilnosti penin Medot skozi arhetipske lastnosti blagovne znamke. »Generacija je letos drugačna; če smo imeli lani na natečaju izrazit avtorski pristop, je letošnjim natečajnikom bližje obrtniški. Tudi premik od fotografiranja izbranih penin do fotografiranja glede na arhetipske značilnosti je bil zelo dobra izkušnja – naloga je bila kompleksnejša, od njih je zahtevala dosti raziskovanja in poglabljanja, na koncu pa so nas navdušili z idejami. Projekt našega sodelovanja z Medotom je že lani postal eden najbolj priljubljenih med študenti, letos pa je svoj sloves še bolj upravičil, tako da se veselimo nadaljnjih izzivov tudi v prihodnjih letih,« je povedal Lukežič.

Komisijo je na koncu najbolj prepričal Aljaž Anžič. »Umetniška vrednost in nepričakovan pristop k fotografiji sta prispevala h končni izbiri zmagovalca natečaja. Silhuete je konsistentno in dosledno uporabil v skladu z arhetipi. Zagotovil je kombinacijo ustvarjanja, kot jo lahko primerjamo z ustvarjanjem vina, ki se zlije z vizijo ključnega ustvarjalca z okoljem, iz katerega prihaja. Ta serija del prinaša umetniško subtilnost, ki je tudi pri vinu zelo pomembna. Soustvarja močno celoto,« je izbor utemeljil predsednik komisije Aljoša Bagola.

medot1

»Serija treh fotografij je nastala skozi poglobljen uvid Medota in njegove zgodovine. Postavljena je v logično zaporedje treh arhetipov, ki so si med seboj enakovredni in se dopolnjujejo. Skupaj tvorijo zgodbo Medota. Vse tri fotografije so kompoziti, ki jih povezuje silhueta moškega kot očeta rebule in tekstura v ozadju, ki je zlitek opoke in rebulinih listov. To so tri stvari, ki tvorijo zgodbo Medot,« je svoje fotografije opisal Aljaž Anžič, zmagovalec natečaja.

medot2

Lovro Megušar si je za izkazano obrtniško odličnost v komercialni fotografiji in za izvirno idejo prislužil posebno omembo.

medot3

Barbara Barbieri je posebno omembo dobila za sodoben avtorski pristop.

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji