24ur
Aktualno

MOSS: Septembra je bil najbolj bran spletni portal 24ur.com

Septembrski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo 956 tisoč unikatnih uporabnikov.

Portal 24ur.com je v primerjavi z junijem zabeležil za 3,7 odstotka višji obisk, bralci pa so se na njem v povprečju zadržali 9 minut in 33 sekund (junija 10 minut in 54 sekund). Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net s skoraj 818 tisoč unikatnimi obiskovalci (2,4-odstotno povečanje mesečnega obiska) in zurnal24.si s 697 tisoč unikatnimi obiskovalci (0,6-odstotno povečanje). Na četrtem mestu mu sledita slovenskenovice.si s 680 tisoč unikatnimi obiskovalci in slovenskenovice.si s skoraj 671 tisoč unikatnimi obiskovalci.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji