24ur
Aktualno

MOSS: Kljub hekerskemu napadu 24ur.com še naprej najbolj bran portal

Po februarskih podatkih raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) je 24ur.com še naprej najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo 948 tisoč unikatnih uporabnikov.

Kljub omejenemu dostopu kot posledici hekerskega napada na medijsko hišo Pro Plus je 24ur.com tudi v februarju najbolj bran slovenski portal. Portal 24ur.com je v primerjavi z novembrom zabeležil za 1,3 odstotka manjši obisk, bralci pa so se na njem v povprečju zadržali 10 minut in 5 sekund. Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net s skoraj 810 tisoč unikatnimi obiskovalci (2,4-odstotno zmanjšanje mesečnega obiska) in zurnal24.si s 747 tisoč unikatnimi obiskovalci (0,7-odstotni manjši obisk). Na četrtem mestu mu sledita slovenskenovice.si z dobrimi 679 tisoč unikatnimi obiskovalci in rtvslo.si s 671 tisoč unikatnimi obiskovalci.

Rezultate si lahko ogledate na povezavi.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji