z
Aktualno

MOSS: 24ur.com ima že več kot milijon uporabnikov

Po majskih podatkih raziskave MOSS je 24ur.com še naprej najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo rekordno število uporabnikov, in sicer več kot milijon.

Raziskava Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) je pokazala, da je imela spletna stran 24ur.com v maju rekordno obiskanost, saj jo je obiskalo kar 1.029.139 uporabnikov. To je največji mesečni doseg tega spletnega portala od januarja 2017. Portal je v primerjavi z aprilom zabeležil za 11,4 odstotka večji obisk, bralci pa so se na njem v povprečju zadržali 7 minut in 35 sekund.
Po mesečni obiskanosti sledita portala Siol.net z 803.005 in zurnal24.si s 716.518 unikatnimi obiskovalci. Na četrtem in petem mestu sta metropolitan.si s 685.961 in slovenskenovice.si s 638.750 unikatnimi obiskovalci. Prvi peterici sledita n1info.si (609.672 unikatnih obiskovalcev) in rtvslo.si (604.002 unikatnih obiskovalcev). Obisk vseh naštetih portalov se je v minulem mesecu povečal ali ostal na približno enaki ravni (metropolitan.si in zurnal24.si).

Prvo mesto pomeni še večjo odgovornost

Urednik 24ur.com Jure Tepina je po objavi rezultatov dejal: »Na 24ur.com smo vedno znova počaščeni z zaupanjem naših uporabnikov. Vsakič znova nas postavljajo na prvo mesto in s tem nagradijo trud, zanesljivost in prizadevnost celotne ekipe. Ta rekord je zasluga tako novinarjev kot tudi programerjev, oblikovalcev, producentov in vseh v ozadju, ki se trudimo biti vsak dan prvi.« To, da se spletni portal 24ur.com običajno znajde na vrhu lestvice, pa po njegovih besedah za ekipo prinaša še večjo odgovornost do uporabnikov, ki pridejo na 24ur.com po hitro, poglobljeno, zanimivo in družbeno odgovorno zgodbo. »Več kot milijon uporabnikov na naši spletni strani je za nas dokaz, da uporabniki prepoznajo kakovostno novinarstvo v času, ko je tega v naši družbi premalo,« je še povedal Tepina.
 

 Rezultate raziskave MOSS si lahko ogledate na tej povezavi.

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji