mimotho
Aktualno

Metka Mikuletič navdušila na milanskem tednu nakita

Arhitektka in oblikovalka nakita Metka Mikuletič se je na milanskem tednu nakita predstavila z blagovno znamko Mimotho. Posebej je navdušila z dvema unikatnima kosoma, za katera je ob tej priložnosti ustvarila tudi avtorska žetona NFT.

Metko Mikuletič so na milanski teden osebno povabili organizatorji, ki so opazili njeno delo. V Milanu je svoj izbor za moške in ženske, ki ga ustvarja pod blagovno znamko Mimotho – Your jewelry architect, predstavila v okviru eksluzivnega Jewelery Huba. Tu si je mesto izborilo zgolj 114 oblikovalcev z vsega sveta, ki delujejo na področju prestižnega, modnega, finega in vintage nakita.

prstan

Oblikovalka je posebno pozornost pritegnila z dvema unikatnima kosoma, in sicer z izbranim prstanom Orion Nebula in manšetnimi gumbi Tectonics. Ti izstopajo zaradi edinstvene zasnove in dragocenih kamnov in s tem predstavljajo krono njenemu dosedanjemu delu. Zato je v sodelovanju s slovenskim IT-podjetjem Netis in posebej za milanski teden nakita zanje ustvarila avtorska NFT-ja, ki bodočim kupcem poleg informacij o posameznem izdelku nosita tudi zagotovilo o avtorstvu in verodostojnosti izbranih materialov. »Zavedam se, da kupci v segmentu nakita višje vrednosti vse bolj cenijo ekskluzivnost. NFT-ji tako postajajo zahteva zbirateljev nakita, ki želijo na inovativen način izstopati in pokazati, da so lastniki nečesa izredno redkega. Sama sem pri tem storila še korak dlje in jim z NFT-ji, ki so pisani po novem standardu, omogočila vpogled v vse pridobljene certifikate. S tem sem jim v digitalni obliki dala preverljivo zagotovilo, da so moji izdelki resnično unikati in ročno delo najvišje kakovosti,« je ob tem povedala.

gumbi

Prepričana je, da bodo takšna dokazila v prihodnje vse bolj pomembna, saj se tudi na trgu nakita pojavlja veliko kopij, ki zaradi slabših materialov in pomanjkanja izvirnosti znižujejo vrednost avtorskemu delu. »Tudi vnaprej načrtujem krepitev prisotnosti na digitalnih platformah, z velikim poudarkom na pridobivanju certifikatov in patentov za moj dizajn. Prav tako nameravam predstaviti kolekcijo v obliki NFT-jev,« je še dejala.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji