mercat
Aktualno

Mercator z novim analitičnim orodjem za spremljanje nakupnih odločitev

Mercator je največjim dobaviteljem premierno predstavil analitično orodje Mercator Shopper Insights (MSI).

Mercator je svojim dobaviteljem predstavil orodje za analizo nakupnih navad in načrtovanje prodajne ponudbe, ki temelji na obsežni podatkovni bazi kartice zvestobe Pika; teh je več kot 700.000. Doslej je bil poudarek le na transakcijskih podatkih, korak naprej pa predstavlja uporaba analitičnega orodja, ki v središče našega opazovanja postavi kupca in njegove nakupne odločitve. Hkrati omogoča razumevanje vzrokov prodajnega rezultata na podlagi dejanskih podatkov vedenja kupcev. Nova platforma zagotavlja pregleden in vizualno dovršen vpogled v segmente kupcev, regije in formate prodajaln – od ravni kategorije do posameznega izdelka v želenem časovnem obdobju.

Nova platforma bo omogočila boljše poznavanje kupca

Na MSI so na enem mestu zbrani podatki, kako se določen izdelek prodaja, komu in kdaj, v katerih segmentih ima nadpovprečno prodajo, kje raste in kje pada, omogočeno pa je tudi dnevno spremljanje rezultatov predstavitve novih izdelkov, uspešnosti akcijske prodaje ali oglaševalske akcije. S tem lahko dobavitelji ugotovijo, ali so z aktivnostjo pridobili nove kupce in ali pa se je spremenila potrošnja že obstoječih kupcev. »Uporaba platforme MSI prikaže vpogled v nakupno vedenje, hkrati pa omogoča kontinuirano spremljanje rezultatov nakupnih odločitev že za pretekli dan. Analitično orodje MSI omogoča višji standard pri razumevanju nakupnih navad, kar posledično pomeni lažje in boljše načrtovanje tržno komunikacijskih aktivnosti,« pravi Jana Novak, direktorica poslovne inteligence v Mercatorju.

Orodje MSI je aktualno za analiziranje Mercatorjevih podatkov v Sloveniji in Konzumovih na Hrvaškem, kmalu pa bo dostopno tudi v Srbiji. V Mercatorju so prepričani, da bo nova platforma omogočila boljše poznavanje kupca in s tem tako njim kot tudi dobaviteljem nudila nove konkurenčne prednosti v Sloveniji in celotni regiji.

jana mercator

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji