Med prejemniki regijskih nagrad the! award več slovenskih projektov
Hrvaško društvo za odnose z javnostmi (HUOJ) je minuli teden razglasilo dobitnike regijskih nagrad za odnose z javnostmi the! award, med katerimi je tudi več slovenskih projektov.
Kot smo že poročali, je NLB prejela kar tri priznanja – bronasto, srebrno in zlato. Bronasto nagrado so dobili v kategoriji odnosi z javnostmi za velika podjetja za projekt, ki so ga naslovili »Verjamemo v uspehe«, torej komunikacijsko podporo ob prevzemu N Banke. Srebrno nagrado v kategoriji družbena odgovornost so si prislužili za projekt »Okvir pomoči«, zlato pa v kategoriji dogodek za Dan vlagateljev NLB, ki so ga lani pripravili v Beogradu.
Zlato nagrado sta prejela tudi Lidl Slovenija in agencija Taktik za projekt »Slovenski dan brez zavržene hrane«, in sicer v kategoriji družbena odgovornost. V projektu so s številnimi partnerji nagovorili širšo družbo k ukrepom za zmanjševanje količin zavržene hrane. Kot enega od večjih dosežkov partnerji projekta izpostavljajo dejstvo, da je Vlada RS na njihovo pobudo letos sprejela sklep o razglasitvi slovenskega dne brez zavržene hrane, ki se ga odslej obeležuje vsako leto 24. aprila.
Agencija Taktik je slavila še v kategoriji digitalne komunikacije, kjer je za projekt »Spletne brihte«, ki ga je zasnovala za A1 Slovenija, prejela srebro nagrado, kar je bila tudi najvišja podeljena nagrada v tej kategoriji. Projekt uči osnovnošolce varne in odgovorne rabe digitalnih tehnologij, do danes pa so z veščinami varne rabe interneta opremili že več kot 10 tisoč otrok ter podrli Guinnessov svetovni rekord za največji spletni kviz na svetu.