bla
Aktualno

Matej Kodrič po novem v agencijah Povem in Brief

Matej Kodrič, dozdajšnji kreativni direktor v agenciji Herman & partnerji, je postal del kreativne ekipe agencij Povem in Brief.

»Povem vam, vsaka dobra oglaševalska zgodba se začne z dobrim Briefom ...«.

Kot je Kodrič povedal za MM, je po letih izkušenj, ki jih je nabiral v agencijah Imago, Studio Marketing JWT, Saatchi & Saatchi, Arnoldvuga in Herman in partnerji, prišel čas za nove izzive v bolj osebnem in kreativnem okolju kar dveh entitet, agencije za odnose z javnostmi Povem in oglaševalske agencije Brief. »Po več kot dveh desetletjih dela za velike slovenske in regijske naročnike želim kot kreativni vodja s svojim strokovnim prispevkom nadgraditi, prepletati in uresničevati potenciale, ki jih ponuja tovrstno okolje v manjših, a okretnejših agencijah,« je povedal.

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji