Maja Nikolić
Aktualno

Maja Nikolić odslej na NLB

NLB se je z marcem 2024 kot podatkovna analitičarka pridružila Maja Nikolić.

Maja Nikolić je svojo poklicno pot začela v tržno-raziskovalni agenciji Gral-iteo (pozneje Gfk) in jo nadaljevala v enem od vodilnih slovenskih ponudnikov IKT-storitev – Telekomu Slovenije. Tu je 15 let delala na področju razumevanje strank in trga, oblikovanju produktov in storitev ter analizi podatkov in vpeljavi metrik v marketinško strategijo. Oktobra 2021 je nato prevzela vodenje strateškega marketinga in uporabniške izkušnje na Petrolu; z marcem 2024 pa je v NLB prevzela vlogo podatkovne analitičarke. Odslej bo kopico podatkov, s katerimi razpolaga banka, prevajala v strateška izhodišča in z njimi usmerjala aktivnosti banke, da bodo njene marketinško-komunikacijske strategije še uspešnejše. Tako bo združila dolgoletne izkušnje v marketingu s strastjo do številk in analitike.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji