j
Aktualno

Luka Brlan odslej v NLB

»Izziv in velika priložnost,« vtise o novi karierni vlogi strne Luka Brlan, ki se je po letih dela v agenciji Pristop sredi februarja pridružil NLB.

S svojim znanjem in izkušnjami bo okrepil ekipo, ki skrbi za odnose z mediji tako na domačem trgu kot tudi drugod v Jugovzhodni Evropi, kjer poslujejo banke NLB Skupine. »Postati del ekipe, ki skrbi za komunikacijske aktivnosti tako velikega podjetja oziroma celotne skupine z vplivom v širši regiji, ni majhen zalogaj, a se ga neizmerno veselim,« pravi in pojasnjuje: »Veselim se podrobnega spoznavanja bančništva, novih znanj in ustvarjanja novih projektov skupaj s kolegi z vseh trgov. Največji izziv pa mi predstavlja, kako bom lahko vse dozdajšnje izkušnje, znanja in spoznanja učinkovito uporabil v novem delovnem okolju.«

Luka Brlan ima na področju korporativnega komuniciranja več kot desetletne izkušnje, ki jih je pridobival v agenciji Pristop in med delom na Veleposlaništvu Republike Slovenije v Skopju. Svetoval je številnim domačim in tujim naročnikom iz različnih industrij, od zavarovalništva in bančništva do energetike in avtomobilizma.

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji