Loka kava z novo embalažo proslavila priljubljenost pri potrošnikih
Ljubitelji kave so mešanico kave Loka Special izbrali za najboljši okus na domačem tržišču. To so pri Loka kavi želeli obeležiti na poseben način, zato so pripravili novo darilno pakiranje, delo agencije Mayer McCann.
V raziskavi v obliki slepega testa, ki jo je Mediana opravila med rednimi pivci mlete turške kave, pripravljene s kuhanjem, je Loka Special kava dosegla najboljši rezultat tako pri ocenah splošne všečnosti in všečnosti okusa kot tudi pri oceni verjetnosti nakupa. Ob tej priložnosti so pripravili posebno dvojno darilno pakiranje na novo 'preoblečene' Loka Special kave. »Zavojčka najdete v priročni in lični kovinski embalaži, ki jo lahko uporabljate za hranjenje kave, saj je oblikovana tako, da odlično ohranja svežino in aromo,« pravijo. Kot dodajajo, želijo z darilnim pakiranjem omogočiti pivcem Loke Special lep dodatek pri vsakodnevnem obredu kuhanja kave.
Osnova za oblikovanje je bila slika Kofetarice
Darilno pakiranje so oblikovali v agenciji Mayer McCann na osnovi preoblikovanja embalaže Loka Special, za katero so že predhodno poskrbeli. Osnova za oblikovanje darilnega pakiranja je bila slika Kofetarice, ki ji Loka kava s spoštovanjem in tradicijo sledi že vrsto let. Posoda, ki kavi zagotavlja ohranjanje svežine in kakovosti, prikazuje grafično verzijo skodelice s slike Kofetarice Ivane Kobilce.