bla
Aktualno

Lepote in grozote dela na daljavo

HP se v svojem novem oglasu prikazuje kot pomočnik novim, fleksibilnim načinom dela.

V vlogi pripovedovalca v oglasu, ki je delo agencije Wieden+Kennedy Portland, je gospod, ki je videti kot tipični predstavnik korporativnega sveta. Torej v obleki s kravato, ki zahteva delo »po starem«, sam pa ima opravka z zaposlenimi, ki imajo fleksibilen delovnik. Oglas prikazuje tudi lepote in številne zagate tistih, ki imajo fleksibilen delovni čas. Slednjim ni lahko, a vsem je skupno eno – tehnološki pripomočki morajo delovati, če želijo, da deluje tudi fleksibilen delovnik. Tu jim še kako prav pridejo HP-jevi računalniki in oprema.  Jutranjemu surfanju se tako ni treba odpovedati, delate lahko namreč s plaže. Tudi vrtnarjenje pride v poštev, gotovo imate prostor za računalnik.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji