m
Aktualno

Lažno kominuciranje okoljske odgovornosti: Tesla na tapeti

Vrednost mnogih blagovnih znamk je ogrožena, ker njihovo komuniciranje trajnostnih praks ni usklajen z dejansko aktivnostjo (greenwashing).

Raziskava vodilnega podjetja za vrednotenje blagovnih znamk Brand Finance razkriva, da je vrednost mnogih svetovnih blagovnih znamk neposredno ogrožena, ker dojemanje javnosti in deležnikov ni usklajeno z njihovimi realnimi trajnostnimi vzgibi.

Indeks dojemanja trajnosti je bil prvič predstavljen na Svetovnem gospodarskem forumu v Davosu začetek leta, strokovnjaki so z njegovo pomočjo dokazali, da lahko podjetja pridobijo ali izgubijo na milijarde dolarjev z delovanjem ESG (environmental, social and corporate governance) in povezano komunikacijo.

Dojemanje in resničnost nista vedno usklajena

Podjetje Brand Finance je raziskalo, ali se zaznave o trajnosti s strani javnosti in deležnikov ujemajo z dejanskim stanjem posamezne blagovne znamke. Robert Haigh, direktor za strategijo in trajnost, je njihovo raziskavo komentiral: »Prikazali smo, da tam, kjer uspešnost presega dojemanje, obstaja priložnost za hitro ustvarjanje vrednosti z učinkovitejšim sporočanjem o trajnostni zavezanosti blagovne znamke. Kjer pa dojemanje presega uspešnost, je zaradi potencialnih negativnih reakcij vrednost znamke v nevarnosti.«

Tesla v največji nevarnosti

Po raziskavi Brand Finance je najbolj na tapeti Tesla, ki lahko izgubi več kot 4,1 milijarde ameriških dolarjev, medtem ko ima Microsoft najvišjo vrednost pozitivne vrzeli, in sicer 1,5 milijarde dolarjev.

z

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji