KFC še nekaj časa ne bo »za prste polizat«
KFC se je v svoji prvi globalni oglaševalski akciji začasno odpovedal krovnemu sloganu »It's finger lickin' good« (»Za prste polizat dobro«).
Pandemija koronavirusa je precej otežila tudi »obred« uživanja v KFC-jevih jedeh. Pravzaprav ga je odpihnila. Če ste samo pogledali v eno od restavracij te ameriške verige s hitro prehrano ali si le ogledali katerega od njenih predpandemičnih oglasov, vam je hitro postalo jasno, da pri »obredu« ne manjka oblizovanja prstov in še česa, kar z namenom preprečevanja okužbe zdaj močno odsvetujejo.
KFC-jeva kreativna agencija Mother London je zato zasnovala preprosto rešitev. Del slogana so preprosto zameglili in »It's finger lickin' good« (»Za prste polizat dobro«) je začasno postal »It's Good« (»Dobro je«). »Vsi vemo, da smo v zelo zapletenem letu za gostinstvo in oglaševanje. Vendar se bomo, tako kot naš slogan, pobrali. Večji in boljši kot kdaj koli prej,« je povedala Kate Wall, KFC-jeva vodja oglaševanja za Veliko Britanijo in Irsko.