bla
Aktualno

Kako se je portal Mojedelo.com poigral z egom ljudi

Zaposlitveni portal Mojedelo.com je v luči nizke stopnje brezposelnosti iskalce zaposlitve motiviral tudi z veliko slovensko »resnico«: da vse naredimo bolje kot drugi.

Ko ponudba nadigra povpraševanje

Kot je za MM povedala Nika Rakonjac, vodja marketinga na MojeDelo.com, so se za akcijo »Če bi jaz bil ..., bi bilo to narejeno bolje« odločili zaradi rekordnega števila prostih delovnih mest. Številke podirajo vse rekorde; na MojeDelo.com je bilo pred pandemijo objavljenih okoli dva tisoč oglasov za delo, v času korone se je njihovo število za kratek čas sicer zmanjšalo na 700, a so se že kmalu znova povzpeli na dva tisoč. Zadnjih nekaj mesecev pa na MojeDelo.com beležijo rekordno število oglasov za prosta delovna mesta, ki jih je že skoraj pet tisoč. Na drugi strani tudi Zavod RS za zaposlovanje beleži rekordno nizko stopnjo brezposelnosti.

»Vse to pomeni, da je ponudba povsem nadigrala povpraševanje. Delodajalci vneto iščejo nove zaposlene, kandidati pa imajo odlično priložnost najti službo, ki jim bo pisana na kožo. Glavno vprašanje je, kako jih spodbuditi k aktivaciji, k temu, da naredijo naslednji korak in obiščejo MojeDelo.com, se prijavijo v našo bazo oziroma na delovno mesto,« pojasnjuje sogovornica. Ob tem dodaja, da so si želeli sveže kreativne rešitve, ki bo še vedno ostala zvesta blagovni znamki, v prvi vrsti pa se bo osredotočila na ciljno skupino programerjev, elektro in strojnih inženirjev, skrbnikov ključnih strank, strateških nabavnikov, skladiščnikov in mladih.

Velika slovenska resnica: vse naredimo bolje kot drugi

Akcija sicer temelji na zanimivem načinu spodbujanja, t. i. »pumpanjem« ega in »pametovanjem« v slogu »kavč selektorjev«.  Idejo je prispevala agencija Pristop, ki je z njo že na prvi predstavitvi prepričala marketinško ekipo portala. »Kako nagovoriti ljudi, da se prijavijo na zaposlitvene oglase? Da se poigramo z njihovim egom in veliko slovensko resnico: vse naredimo bolje kot drugi. Izpostavili so ključne zaposlitvene profile, naredili serijo oglasov in jih aktualizirali s precizno postavitvijo. Ključno sporočilo, posredovano iskalcem zaposlitve, je: lahko je govoriti, še lažje pa je najti službo na MojeDelo.com in to tudi dokazati,« je povedala sogovornica.

Na portalu so do zdaj zabeležili pozitivna mnenja glede kampanje, česar so seveda zelo veseli. »Ne samo, da nam delodajalci sporočajo, da so naši oglasi zelo opazni in imajo simpatično duhovito noto, veseli so, da s tem tudi njim pomagamo pri iskanju novih kadrov.« Kampanja je po ugotovitvah Rakonjčeve uspela premakniti ljudi v trenutku, ko imamo rekordno nizko brezposelnost in tudi rekordno pomanjkanje kadrov, našo pozornost pa je intenzivno prevzemala tako vojna v Ukrajini, z njo in s pandemijo povezani izzivi z dobavami in zalogami na različnih področjih, pa tudi predvolilno obdobje. Premik beležijo pri novih obiskovalcih spletnega mesta, večjem številu obiskov spletnega mesta, v odzivih in posnemanju sporočila z različnih strani in pogovorih, ki plamtijo na družbenih omrežjih. V tednu po začetku kampanje so zabeležili 20 odstotkov več edinstvenih obiskovalcev in 15-odstotni porast obiskov spletnega mesta in z njim tudi ogledov zaposlitvenih oglasov. »To je šele začetek, saj zgodbo nadaljujemo. Prva večja je karierni sejem v Mariboru, ki se odvija 19. maja letos.«

Med pandemijo upad, nato pa veliko povečanje povpraševanja po marketinških kadrih

Podobno kot kaže »povpraševanje« v MM-ovi rubriki delovna mesta tedna, tudi na Mojedelo.com zaznavajo, da je v marketinški panogi največ zanimanja za digitalni marketing. Ta je po ugotovitvah sogovornice v popolnem razcvetu še posebej po pandemiji, v kateri se je izkazalo, da lahko veliko podjetij obdrži svoje delo s pomočjo spleta in družbenih omrežij, pri čemer so jim v pomoč strokovnjaki za digitalni marketing, ki pa jih primanjkuje povsod po svetu in so zelo iskani.

V letošnjem prvem četrtletju v primerjavi z letom poprej beležijo 68-odstotno povečanje zaposlitvenih oglasov s področja marketinga. Trije najbolj iskani profili v zadnjih treh letih so specialist v marketingu, asistent v marketingu in vodja marketinga. »Pri vseh oglasih s področja marketinga smo v času korone zabeležili upad v iskanju, in sicer med 30 in 60 odstotki v primerjavi s časom pred korono, danes pa ponovno beležimo visok porast iskanja, in sicer se na trgu išče za kar 137 odstotkov več specialistov v marketingu, 183 odstotkov več asistentov v marketingu in 78 odstotkov več vodij marketinga v primerjavi s prvim koronskim letom, od 1. marca 2020 do 1. marca 2021.« V primerjavi z obdobjem pred kpandemijo (pred 1. marcem 2020) se po njenih navedbah v zadnjem letu išče za 17  odstotkov več asistentov v marketingu, 12 odstotkov več vodij marketinga in kar 74 odstotkov več specialistov v marketingu.

Spremenjen trg zaposlovanja pomeni spremenjeno iskanje zaposlenih

Ker so danes razmere in okoliščine zaposlovanja popolnoma drugačne kot še na primer pred desetletjem (saj se še spomnimo recesije, kajne?), nas je zanimalo, kako te spremembe – na bolje, seveda – zaznavajo na portalu. Kot pojasnjujejo, se je trg zaposlovanja v zadnjih letih »izjemno spremenil«, s tem pa se je spremenilo tudi samo iskanje zaposlenih. »Pri MojeDelo.com našim naročnikom pomagamo z različnimi načini iskanja, poleg objave oglasov na portalu imamo močno prisotnost na družbenih omrežjih, izvajamo specializirane nagradne hekatone, vedno več delodajalcev pa se zaveda tudi pomena blagovne znamke delodajalca, pri čemer jim prav tako pomagamo,« pojasnjuje Rakonjčeva.

Poleg tega opaža, da so delodajalci dandanes veliko bolj pripravljeni vlagati v kandidate, jih izobraževati, če ne izpolnjujejo vseh pogojev delovnega mesta, ponujajo različne štipendije in druge bonitete (npr. najnovejša tehnična oprema v IT-podjetjih), več je služb za nedoločen čas in tudi na področju plač so opazne razlike. »Prav tako morajo biti delodajalci zelo pozorni na delovno okolje, to je po pandemiji postalo eno od pomembnejših vprašanj za iskalce zaposlitve: kako bodo lahko delali, torej od doma, v pisarni ali hibridno.«

V tem kontekstu smo sogovornico vprašali še, kdo je tipični uporabnik portala. Kot pravi, portal Mojedelo.com v večini uporabljajo delovno aktivni ljudje oziroma tisti, ki iščejo prvo zaposlitev, tisti, ki si želijo zamenjati službo ali kariero, tisti, ki pozorno spremljajo trg dela in svoje priložnosti, ter tudi tisti, ki si želijo kariernih nasvetov in izobraževalnih priložnosti. »Veseli smo, da je med našimi iskalci tudi vedno več mladih, kar pomeni, da se zavedajo priložnosti, ki jo dobijo z oddajo življenjepisa na MojeDelo.com,« sklene.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji