Izšla je nova različica iPROM-ovega slovarja digitalnih izrazov
V digitalni agenciji iPROM so izdali posodobljeno, četrto tiskano različico slovarja digitalnih izrazov. Obsega več kot 700 izrazov, ki jih v vsakdanji komunikaciji uporabljajo marketinški strokovnjaki.
Kot pravijo v iPROM-u, slovar spodbuja uporabo slovenske terminologije, omogoča lažje sporazumevanje med strokovnjaki in daje dodaten digitalni pospešek razvoju stroke. »Če kdaj, potem je prav letos, v času pospešene digitalizacije, iPROM-ov slovar postal se bolj pomemben pripomoček sodobnega strokovnjaka za trženje in oglaševanje. V njem sistematično povzemamo najobsežnejšo dostopno zbirko slovenskih izrazov s področja digitalnega marketinga in oglaševalske tehnologije. Prepričani smo, da bodo terminološko obdelani izrazi v sodobni in dostopni obliki igralcem v digitalnem svetu v industriji 4.0 omogočili lažje medsebojno komuniciranje,« je povedal Simon Cetin, partner in ustanovitelj v iPROM-u.