Izpovedi brezposelnih delovnih torb
Monster, eden od največjih zaposlitvenih portalov na svetu, te dni številne zaposlene in brezposelne po svetu zabava z oglasi, v katerih glavno vlogo igrajo nahrbtnik, potovalni kovček in škatla.
Predvsem v ZDA je število brezposelnih zaradi koronakrize strmo naraslo. Monster.com jih je zato v sodelovanju z agencijo MullenLowe želel spodbuditi, da je »tam zunaj« veliko delovnih mest, pri čemer so številni med njimi navedeni na njihovi spletni strani. V takšnih situacijah bi morda pričakovali čustvene izpovedi ljudi, a pri Monsterju so se odločili dati glas delovni opremi.
»Želeli smo se dotakniti občutkov ljudi v trenutnem delovnem okolju in jim 'dovoliti', da so zaskrbljeni, hkrati pa jim ponuditi rešitev. Delovne torbe smo uporabili za ponazoritev različnih zaposlitev in jih 'oživili', da so čustva dobila svoj glas. Težki situaciji smo tako dodali nekaj humorja. Nenadoma sočustvuješ s kovčkom, zaprtim v omari, ali pa z nahrbtnikom, ki ves dan preleži na postelji. Ugotovili smo, da bi se v tem trenutku lahko vsi malce nasmejali,« sta povedala Ben Salsky in Myles Allpress, kreativna direktorja v MullenLowe.