monster.com
Aktualno

Izpovedi brezposelnih delovnih torb

Monster, eden od največjih zaposlitvenih portalov na svetu, te dni številne zaposlene in brezposelne po svetu zabava z oglasi, v katerih glavno vlogo igrajo nahrbtnik, potovalni kovček in škatla.

Predvsem v ZDA je število brezposelnih zaradi koronakrize strmo naraslo. Monster.com jih je zato v sodelovanju z agencijo MullenLowe želel spodbuditi, da je »tam zunaj« veliko delovnih mest, pri čemer so številni med njimi navedeni na njihovi spletni strani. V takšnih situacijah bi morda pričakovali čustvene izpovedi ljudi, a pri Monsterju so se odločili dati glas delovni opremi.

»Želeli smo se dotakniti občutkov ljudi v trenutnem delovnem okolju in jim 'dovoliti', da so zaskrbljeni, hkrati pa jim ponuditi rešitev. Delovne torbe smo uporabili za ponazoritev različnih zaposlitev in jih 'oživili', da so čustva dobila svoj glas. Težki situaciji smo tako dodali nekaj humorja. Nenadoma sočustvuješ s kovčkom, zaprtim v omari, ali pa z nahrbtnikom, ki ves dan preleži na postelji. Ugotovili smo, da bi se v tem trenutku lahko vsi malce nasmejali,« sta povedala Ben Salsky in Myles Allpress, kreativna direktorja v MullenLowe. 

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji