monster.com
Aktualno

Izpovedi brezposelnih delovnih torb

Monster, eden od največjih zaposlitvenih portalov na svetu, te dni številne zaposlene in brezposelne po svetu zabava z oglasi, v katerih glavno vlogo igrajo nahrbtnik, potovalni kovček in škatla.

Predvsem v ZDA je število brezposelnih zaradi koronakrize strmo naraslo. Monster.com jih je zato v sodelovanju z agencijo MullenLowe želel spodbuditi, da je »tam zunaj« veliko delovnih mest, pri čemer so številni med njimi navedeni na njihovi spletni strani. V takšnih situacijah bi morda pričakovali čustvene izpovedi ljudi, a pri Monsterju so se odločili dati glas delovni opremi.

»Želeli smo se dotakniti občutkov ljudi v trenutnem delovnem okolju in jim 'dovoliti', da so zaskrbljeni, hkrati pa jim ponuditi rešitev. Delovne torbe smo uporabili za ponazoritev različnih zaposlitev in jih 'oživili', da so čustva dobila svoj glas. Težki situaciji smo tako dodali nekaj humorja. Nenadoma sočustvuješ s kovčkom, zaprtim v omari, ali pa z nahrbtnikom, ki ves dan preleži na postelji. Ugotovili smo, da bi se v tem trenutku lahko vsi malce nasmejali,« sta povedala Ben Salsky in Myles Allpress, kreativna direktorja v MullenLowe. 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji