monster.com
Aktualno

Izpovedi brezposelnih delovnih torb

Monster, eden od največjih zaposlitvenih portalov na svetu, te dni številne zaposlene in brezposelne po svetu zabava z oglasi, v katerih glavno vlogo igrajo nahrbtnik, potovalni kovček in škatla.

Predvsem v ZDA je število brezposelnih zaradi koronakrize strmo naraslo. Monster.com jih je zato v sodelovanju z agencijo MullenLowe želel spodbuditi, da je »tam zunaj« veliko delovnih mest, pri čemer so številni med njimi navedeni na njihovi spletni strani. V takšnih situacijah bi morda pričakovali čustvene izpovedi ljudi, a pri Monsterju so se odločili dati glas delovni opremi.

»Želeli smo se dotakniti občutkov ljudi v trenutnem delovnem okolju in jim 'dovoliti', da so zaskrbljeni, hkrati pa jim ponuditi rešitev. Delovne torbe smo uporabili za ponazoritev različnih zaposlitev in jih 'oživili', da so čustva dobila svoj glas. Težki situaciji smo tako dodali nekaj humorja. Nenadoma sočustvuješ s kovčkom, zaprtim v omari, ali pa z nahrbtnikom, ki ves dan preleži na postelji. Ugotovili smo, da bi se v tem trenutku lahko vsi malce nasmejali,« sta povedala Ben Salsky in Myles Allpress, kreativna direktorja v MullenLowe. 

481

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

pesek
31. 07. 2021

Filipa Peska je pot od prodajalca in »glasnega« mladeniča na družbenih omrežjih zanesla v…

bla
24. 07. 2021

Renata in Sandi Novak, partnerja tako zasebno kot tudi poslovno, sta se po letih…

bla
23. 07. 2021

Mlada mariborska podjetnica Iva Rat je pred štirimi leti za božične praznike prijateljem…

Menim, da je naš trg ves svet. Povsod so posamezniki, ki jih je potrebno opomniti na to, kako čudoviti so. Da se sprejmejo v raznolikosti, ki nam je…

Naši avtorji