babica
Aktualno

Futura DDB na SOF-u z dvema velikima nagradama

Med tremi deli, ki so na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu prejela veliko nagrado, sta bili dve, ki ju je zasnovala agencija Futura DDB, in sicer »Babica« ter »Nepričakovana vrnitev«.

»Babica« je del oglaševalske akcije, ki so jo v Futuri DDB zasnovali za Lesnino. »To je bila druga in zadnja inkarnacija Švedov. Očitno je imela še zmeraj dovolj zagona oz. sape, da je potegnila iz celotnega opusa morda celo najbolj zabaven oglas od vseh – babico, katere očitno sporočilo je, da bo kakovostno pohištvo iz Lesnine preživelo nas vse,« je oglas komentiral kreativni direktor Zoran Gabrijan.

Ko si naročnik upa izven okvirjev ...

Večje presenečenje je bila akcija »Nepričakovana vrnitev«. V agenciji pravijo, da je kreativna ideja, ki je v ozadju, nastala z željo po ozaveščanju ljudi o tem, da se vsak lahko »vrne v življenje«, če dovolj zgodaj odkrije simptome pljučnega raka. V resničnostnem šovu Kmetija je morala tekmovalka Stanka po izgubljenem dvoboju prva zapustiti šov. Ob tem je javnost šokirala z izjavo, da se počuti kot zmagovalka, saj je pred kratkim premagala pljučnega raka. Snovalci akcije so ji zato s pomočjo producentov omogočili nepričakovano vrnitev v šov, kjer je ozaveščala o pomenu zgodnjega odkritja pljučnega raka.

stanka

Po besedah Gregorja Firbasa, izvršnega direktorja skupine Futura DDB, so bili v agenciji navdušeni predvsem nad tem, da si naročnik, Društvo pljučnih in alergijskih bolnikov Slovenije, upa izven okvirjev. »Kampanja temelji na enkratnem in neponovljivem dogodku. Poleg izvirne ideje je pomembno vlogo odigrala sama izvedba. Res dobra ideja ni prav veliko vredna, če je ne moremo pravilno in pravočasno izvesti. Tokrat smo imeli zelo malo časa, a takšne priložnosti, kjer se je vse poklopilo, nismo hoteli izpustiti iz rok. Veseli me, da je žirija vse to prepoznala. Hkrati je nagrada spodbuda za naročnika, da nadaljuje s svojim delom, konkretno s projektom »Izkašljaj se«, ki celovito ozavešča širšo javnost o pljučnem raku in nujnosti pravočasnega prepoznavanja simptomov.«

Nagrade so veseli tudi v Društvu pljučnih in alergijskih bolnikov, kjer pravijo, da so počaščeni, da je žirija SOF prepoznala njihova iskrena prizadevanja, da pri ozaveščanju o simptomih pljučnega raka zajamejo čim širši krog ljudi. »Verjamemo, da smo jih veliko spodbudili, da so pravočasno obiskali zdravnika in s tem rešili tudi življenja. Veseli smo, da je žirija nagradila tudi naš pogum, saj smo pri medijskem komuniciranju izbrali edinstven pristop. Nagrade, ki smo jih prejeli, so potrditev, da lahko s skupnimi močmi naredimo več v skupno dobro in so velika spodbuda za naprej. Ob tem se zahvaljujemo našim podpornikom – partnerjem, brez katerih projekta ne bi mogli izpeljati, agenciji, ki verjame v naše poslanstvo, in naši članici, gospe Stanki za njeno srčno sodelovanje,« je povedala Metka Nežič, predsednica Društva pljučnih in alergijskih bolnikov Slovenije.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji