frajer
Aktualno

Frajer radio – nov medijski format za tradicionalno Slovenijo

Ne vemo, na koliko piknikih in praznovanjih se bo jutri poslušal, vemo pa, da bo jutri, na dan državnosti, 25. junija 2025 država dobila nov radijski projekt: Frajer radio.

Nov nacionalni radio, ki je v celoti posvečen slovenski narodnozabavni, zabavni in »frajerski« glasbi.

frajer

Radio, ki oddaja prek DAB+ omrežja, mobilne aplikacije in spletnega »streama« (radiofrajer.si), je pospremil slogan »prvi na vasi in v mestu«.  Z glasbo in programom želijo povezati podeželje in urbana središča.

Prvi obraz in glas radijske postaje je  Lucija Vrankar – Lucy, televizijska voditeljica, znana iz oddaje Japajade. Lucy je dolgoletna ljubiteljica harmonike, veselic in domače glasbe. »Veselice so prostor, kjer si lahko domač – brez maske. Ena mojih najlepših izkušenj je bila, ko smo po Evropskem prvenstvu v ročni košnji z gosti iz sedmih držav, ki jih sicer sploh nismo razumeli, skupaj peli in plesali polke,« pripoveduje.

Vse več mladih

Čeprav prevladuje mnenje, da je narodnozabavna glasba namenjena predvsem starejši populaciji, je resnica precej širša. Programski direktor radia, David Irgolič, poudarja:

»Narodnozabavna glasba še zdaleč ni rezervirana samo za starejše, tako kot tudi izraz 'frajer' ni namenjen le mladim. Naš radio nagovarja predvsem tiste, ki so mladi po duši – ljudi, ki cenijo iskrenost, domačnost in skupnost. To je emocionalno močna in ekonomsko zanimiva ciljna skupina.«

app

Gre za publiko z visoko stopnjo lojalnosti, pripadnosti in afinitete do lokalnih blagovnih znamk. Poleg tega gre za populacijo, ki aktivno obiskuje dogodke (veselice, sejme, koncerte) in ima izrazito medosebno komunikacijsko moč – kar Frajer radio spretno uporablja tudi pri promocijskih aktivnostih, saj to poletje ponuja brezplačno oglaševanje dogodkov lokalnim organizatorjem.

Frajer kot medijski format

Frajer radio predstavlja redko sintezo sodobnega medijskega pristopa in kulturne dediščine. Program temelji na spoštljivem odnosu do slovenske glasbene tradicije, a jo z novimi glasovi in dinamično vsebino umešča v današnji čas.

»FRAJER je most med tradicijo in sodobnostjo – ustvarjamo vsebine, ki so iskrene, energične in sodobno zapakirane. Hočemo zgraditi prostor, kjer se spoštovanje do slovenske glasbene dediščine srečuje z urbanim radijskim utripom,« dodaja Irgolič.

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji