zz
Aktualno

Donacija kot prodajni sprožilec

Potrošniki bodo bolj verjetno kupili blagovno znamko podjetja, ki prispeva v dobrodelne namene.

Raziskava podjetja YouGov, ki so jo pred mesecem dni opravili v Veliki Britaniji, kaže, da skoraj polovica potrošnikov raje kupuje izdelke blagovne znamke, ki javno komunicira ali celo oglašuje, da bo del svojega izkupička prispevala v dobrodelne namene.

Zelo majhen delež (5 odstotkov) jih je dejalo, da je zaradi takšne komunikacije ali oglasa dejansko manj verjetno, da bodo kupili blagovno znamko, pri ostalih potrošnikih pa te informacije ne vplivajo na njihovo nakupno odločitev.

Zanimivo je, da večina starejših potrošnikov (nad 55 let) pravi, da tovrstno oglaševanje ne vpliva na njihovo nakupno odločitev, medtem ko večina mlajših potrošnikov (med 18 in 25 let) pravi, da bodo bolj verjetno kupovali pri blagovni znamki, ki sporoča o svojih donacijah v dobrodelne namene. To pomeni, da so pravi mlajši tista ciljna skupina, ki jo bo tovrstno oglaševanje najbolj pritegnilo.  

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji