dobre zgodbe
Aktualno

Dobre zgodbe se pridružujejo More Agencies

Uredništvo poslovnih vsebin, procesov in odnosov Dobre zgodbe je odslej del mednarodne mreže More Agencies, ki povezuje več kot dvajset neodvisnih agencij iz trenutno 21-ih držav Evrope, Južne Amerike in Azijsko-pacifiške regije.

Mrežo More Agencies so vzpostavili na podlagi prepričanja, da sodelovanje omogoča sodobnejše, hitrejše in bolj celovite rešitve. Združuje lokalno strokovno znanje z globalnim dosegom in spodbuja agencije, da ostanejo neodvisne, hkrati pa sodelujejo pri mednarodnih projektih in izmenjavi znanj.

»Za nas je to predvsem razvojna priložnost. Slovenija je za naš uredniški način dela že nekoliko premajhna, zdaj pa imamo dostop do ekskluzivnih virov in možnost globalnega sodelovanja z agencijami, ki delijo podobne vrednote – agilnost, drugačnost, predvsem pa strateški pristop k pripovedovanju zgodb in upravljanju znamk naročnikov,« je prepričan direktor Dobrih zgodb Jernej Verbič. Mednarodni naročniki Dobrih zgodb bodo odslej lahko dobili še bolj inovativne, celovite in učinkovite komunikacijske rešitve, preostalim članicam More Agencies pa slovenska ekipa odpira vrata in pogled na regionalni trg.

Krepitev položaja na Zahodnem Balkanu

»Dobre zgodbe krepijo našo prisotnost v tem delu Evrope, predvsem na Zahodnem Balkanu. Njihova poznavanje komunikacijske krajine in strateški pristop k pripovedovanju zgodb sta natanko to, kar potrebujemo v naši rastoči mreži,« meni Pablo Binkowski, soustanovitelj in sodirektor More Agencies.

»Skupaj lahko našim globalnim naročnikom ponudimo še bolj lokalizirane in učinkovite strategije,« dodaja sodirektor Bruno Moreira.

»Sposobnost ljubljanske ekipe za pripovedovanje relevantnih medijskih in korporativnih zgodb bo pomembno dopolnila naš skupni nabor znanj,« pa sklene Peter Verclas, predsednik divizije PR & More.

Več kot klasični marketing

Agencija Dobre zgodbe se sicer, kot pravijo, iz poslovnega storytellinga vse bolj usmerja v storydoing, celostno, strateško in dolgoročno upravljanje zgodb(e) znamk(e), ki presega klasični marketing in vztraja pri povezovanju trženjskih, kadrovskih in komunikacijskih segmentov (stebrov) v podjetjih.

 

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji