darko s
Aktualno

Darko Silajdžić zapušča DDB in ustanavlja partnersko agencijo

Darko Silajdžić, ki smo ga gostili na lanskem DIGGIT-u, po enajstih letih dela v agenciji DDB Praga zapušča mesto izvršnega predsednika. S partnersko agencijo, ki se bo osredotočala predvsem na modo in kulturo, se zdaj podaja na samostojno pot.

Agencija DDB Europe je lani jeseni predstavila DDB Fresh, agencijo za modne inovacije, v kateri naj bi zastopali manj znane blagovne znamke in promovirali trajnost. Zdaj DDB Fresh zapušča mrežo oz. jo ukinjajo, z njo pa odhaja tudi Darko Silajdžić. »Včasih moraš narediti korak, ki ga še pred nekaj meseci ne bi pričakoval, a je v marsičem najboljša možnost,« pojasnjuje Silajdžić.

Blagovna znamka DDB Fresh bo postala nova samostojna agencija, ki bo delovala pod imenom Imminent in bo svojo dejavnost poleg mode razširila še na »objekte kulture« v širšem pomenu besede. Še naprej bodo tesno sodelovali z mrežo DDB, tako pri projektih, ki že potekajo, kot tudi pri pridobivanju novih naročnikov. Skupaj s Silajdžićem se v Imminent seli tudi obstoječa ekipa na čelu z Veroniko Babkovovo, soustanoviteljico projekta.

DDB je pod Silajdžićevim vodstvom doživela uspešno obdobje, saj so skoraj potrojili število zaposlenih in razširili svoje delovanje na DDB FTW (globalna igralniška agencija) in že omenjeni DDB Fresh. Vzpostavili so tudi lastno produkcijsko podjetje Fame Factory.

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji