Darko Silajdžić zapušča DDB in ustanavlja partnersko agencijo
Darko Silajdžić, ki smo ga gostili na lanskem DIGGIT-u, po enajstih letih dela v agenciji DDB Praga zapušča mesto izvršnega predsednika. S partnersko agencijo, ki se bo osredotočala predvsem na modo in kulturo, se zdaj podaja na samostojno pot.
Agencija DDB Europe je lani jeseni predstavila DDB Fresh, agencijo za modne inovacije, v kateri naj bi zastopali manj znane blagovne znamke in promovirali trajnost. Zdaj DDB Fresh zapušča mrežo oz. jo ukinjajo, z njo pa odhaja tudi Darko Silajdžić. »Včasih moraš narediti korak, ki ga še pred nekaj meseci ne bi pričakoval, a je v marsičem najboljša možnost,« pojasnjuje Silajdžić.
Blagovna znamka DDB Fresh bo postala nova samostojna agencija, ki bo delovala pod imenom Imminent in bo svojo dejavnost poleg mode razširila še na »objekte kulture« v širšem pomenu besede. Še naprej bodo tesno sodelovali z mrežo DDB, tako pri projektih, ki že potekajo, kot tudi pri pridobivanju novih naročnikov. Skupaj s Silajdžićem se v Imminent seli tudi obstoječa ekipa na čelu z Veroniko Babkovovo, soustanoviteljico projekta.
DDB je pod Silajdžićevim vodstvom doživela uspešno obdobje, saj so skoraj potrojili število zaposlenih in razširili svoje delovanje na DDB FTW (globalna igralniška agencija) in že omenjeni DDB Fresh. Vzpostavili so tudi lastno produkcijsko podjetje Fame Factory.