zz
Aktualno

Danone poziva k zvišanju davkov na manj zdravo hrano

Podjetje Danone poziva britansko vlado, naj zviša davke na vsa živila z visoko vsebnostjo maščob, sladkorja in soli (HFSS). Vlada je že uvedla nekaj pravil glede prodaje tovrstnih izdelkov.

Francosko mednarodno korporacijo Danone poznamo po blagovnih znamkah, kot so jogurti Activa, sadni jogurti za otroke Danone, voda Evian, veganski mlečni napitki Alpro, napitki Actimel in drugi. James Mayer, direktor podjetja za Veliko Britanijo in Irsko, je dejal, da prebivalci Otoka potrebujejo vladno spodbudo, da začnejo jesti bolj zdrave prehrambene izdelke in poziv podkrepil z izjavo, da je mnogo premalo živilskih podjetij pokazalo pripravljenost za spremembe za boljše zdravje uporabnikov. »Dosegli smo točko, ko je vladno posredovanje nujno,« je dejal v pogovoru za The Observer. »Stopnja DDV-ja bi morala biti povezana z zdravstvenimi vrednostmi izdelkov.« Po njihovih trenutnih pravilih je namreč večina živilskih izdelkov oproščena plačila DDV, razen sladoleda, brezalkoholnih pijač in nekaterih piškotov.

Spomnimo, do leta 2007 so imeli v Danoneju oddelek za prigrizke in piškote, v katerem so proizvajali blagovne znamke, kot sta Tuc in Prince. Te blagovne znamke so prodali, danes pa imajo 90 odstotkov portfelja sestavljenega iz izdelkov, ki ne vsebujejo veliko maščob, sladkorja ali soli (HFSS).

Nič več dva za ceno enega

Vlada na Otoku je sicer že uvedla nekaj pravil glede prodaje izdelkov HFSS, vključno s tem, kje so lahko razstavljeni v trgovinah, v roku dveh let pa naj bi bila v segmentu HFSS uvedena prepoved akcij »kupi enega, dobiš dva«.

 

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji